Mes su jumis nuo 2007 m.! Konsultacijos:
861236192, 864544449
| Verslo klientams Kelionių gidas Apie mus Kontaktai

Romantiškos atostogos kontrastingoje Korfu saloje GRAIKIJOJE! Savaitės poilsis puikiame 4* viešbutyje su pusryčiais – 595 Eur! Kelionės data: 2017 m. rugpjūčio 8 d.

Praleiskite romantiškas atostogas Korfu (Kerkyros) saloje, įsikūrusioje vakarinėje Graikijos pakrantėje. Ši viena didžiausių Jonijos jūros salų traukia turistus savo kontrastingu kraštovaizdžiu, vaizdingomis uždaromis įlankomis, kalnais bei tradiciniais kaimeliais. Apsilankę Korfu liksite sužavėti šiltu ir maloniu klimatu, bei žaluma. Žavesio kelionei suteiks čia gausiai augantys alyvmedžiai ir kiparisai susilieję su pavasarį pražydusiais įvairiaspalviais augalais. Romantiškai pailsėję viešbutyje ant įlankos kranto, galėsite pasivaikščioti ir ištyrinėti čia pat esantį kurorto centrą ir pabendrauti su svetingumu garsėjančiais gyventojais. Nepraleiskite puikios progos romantiškoms atostogoms ir užsisakykite jau dabar!

Romantiškos atostogos kontrastingoje Korfu saloje GRAIKIJOJE! Savaitės poilsis puikiame  4* viešbutyje su pusryčiais –  595 Eur! Kelionės data: 2017 m. rugpjūčio 8 d.

Pasirinkus šią kelionę tave džiugins: 

  • Nuostabus oras! Gegužės mėnesį vidutinė oro temperatūra saloje yra +25 laipsniai šilumos.

  • Puikus 4* viešbutis ant įlankos kranto, kurio paplūdimyje - medinis tiltas.

    Kurorto centrą iš viešbučio galėsite pasiekti pėščiomis – jis nutolęs vos apie 1 km atstumu.

  • Korfu galėsite tyrinėti ne tik išsinuomoję dviračius gausiai išsidėsčiusiuose automatiniuose nuomos punktuose, bet ir plaukiodami laivu salos pakrantėse. Sala taip pat puikiai tinka žygiams!

  • Romantiškiems pasivaikščiojimams puikiai tinkantis Korfu senamiestis, kuriame gausu lankytinų vietų ir bažnyčių.

  • Pasakiška gamta – sala garsėja savo kontrastingu kraštovaizdžiu, žaluma, alyvmedžiais ir kiparisais bei krištoline jūra.

  • Salos viduryje įsikūręs vandens parkas Aqualand, kuriame gausu baseinų, parduotuvėlių, restoranų ir barų. Čia pat  galėsite kokybiškai ir skaniai pavalgyti.

SIŲSTI UŽKLAUSĄ  » UŽSISAKYTI MAYOR MON REPOS PALACE 4* »

 

Kelionės organizatorius: „Novaturas“ 

Išvykimas, trukmė: 2017.05.16; 2017.08.08, 7 naktys 

Kaina:

  • 595 EUR/asmeniui, keliaujant dviem suaugusiems

Į kainą įskaičiuota:

  • Skrydis: Vilnius-Korfu-Vilnius
  • Pervežimas: oro uostas-viešbutis-oro uostas
  • 20 kg registruojamas bagažas ir 5 kg rankinis bagažas
  • 7 naktų apgyvendinimas 4* viešbutyje su pusryčiais

Viešbutis: 

MAYOR MON REPOS PALACE „ART HOTEL“ 

2017.05.16, 2017.08.08, 7 nakvynės su pusryčiais tik nuo 595 EUR/asmeniui, keliaujant dviems suaugusiems

Neseniai renovuotas 4 žvaigždučių viešbutis puikiai tiks romantiškoms atostogoms dviese. Įsikūręs ant įlankos kranto, žalumos apsuptyje, vos 50 metrų iki žvyro paplūdymio. Papusryčiavus galima pėsčiomis pasiekti Kofu miesto centrą ir pasivaikščioti senamiestyje. Viešbutis įsikūręs vos nuo apie 1,5 km nuo oro uosto, todėl kelionė nesukels papildomų nepatogumų. Keliautojai puikai atsiliepia apie dėmesingą aptarnavimą, skanų maistą ir ramią vietą. Turistų atsiliepimus apie šį viešbutį rasite čia: Tripadvisor komentarai

Vieta: Atstumas iki kurorto centro ~ 1 km (Korfu miesto); iki oro uosto ~ 1,5 km (Korfu); iki autobuso stotelės ~ 200 ; iki žvyro paplūdimio ~50 m.

Kambariuose: Balkonas; vonia/dušas; plaukų džiovintuvas; LCD televizorius; oro kondicionierius; bevielis internetas; seifas; mini šaldytuvas.

Viešbučio teritorijoje: Restoranas; A'la carte restoranas; baras; koferencijų salė; TV kambarys; Interneto prieiga; bevielis internetas; valiutos keitykla; skalbimo paslaugos; sauso valymo paslaugos; gydytojo paslaugos; lagaminų saugojimo kambarys; automobilių nuoma; gultai paplūdimyje; masažas (pagal atskirą užklausimą).

SIŲSTI UŽKLAUSĄ  » UŽSISAKYTI MAYOR MON REPOS PALACE 4* »

SIŲSTI UŽKLAUSĄ  » UŽSISAKYTI MAYOR MON REPOS PALACE 4* »

Mayor Mon Repos Palace "Art Hotel" 4*

Maitinimas

Pusryčiai

Kelionės trukmė: 7 naktys

Nuo: 2017-08-08 Iki: 2017-08-15

nuo 595€

Užsakyti

Reikia daugiau informacijos?

Skambinkite telefonu: 865500560

arba atsiųskite užklausą

Siunčiama...

Kelionės Rezervacija

Kelionė: Mayor Mon Repos Palace "Art Hotel" 4*
Į kainą įskaičiuota
Kaina asmeniui:
Data, trukmė:
Apgyvendinimas:

+ pridėti kambarį

Keleiviai - 1 kambarys

Užsakyti

Užpildžius formą, nurodytais kontaktais su Jumis susisieks kelionės agentas ir patvirtins kelionės rezervaciją.

Į kainą įskaičiuota:

Papildomai mokama:

Keleivio ir bagažo vežimo sąlygos yra nustatomos biliete, bendrosiose vežėjo keleivių ir bagažo vežimo sąlygose, šiose pagrindinėse keleivių ir bagažo vežimo sąlygose, kurios yra išduodamos kartu su bilietu, ir kitose oro vežėjo taisyklėse, apie kurias Kelionės organizatorius informuoja keleivio prašymu arba keleivis gali susipažinti vežėjo interneto svetainėje. Šios Pagrindinės keleivių ir bagažo vežimo sąlygos yra neišsamios, todėl būtina susipažinti su visais keleivio ir bagažo vežimo sąlygas nustatančiais dokumentais. Šiomis pagrindinėmis keleivių vežimo sąlygomis ir keleiviui išduotu bilietu patvirtinama tarp vežėjo ir keleivio sudaryta vežimo sutartis.

Informuojame, kad kelionės, kurios vykdomos reguliariaisiais reisais išperkant bilietą kelionės pirkimo metu, paketą sudaro nekeičiami ir negrąžinami lėktuvo bilietai ir kelionės paketas (apgyvendinimas, pervežimai, turai, ekskursijos) pasirinktoje šalyje ar keliose šalyse. Jeigu Jūs pats, ne dėl Organizatoriaus kaltės, atsisakote kelionės arba negalite į ją vykti, pinigai už lėktuvo bilietą nėra grąžinami, o vardai ir pavardės – nekeičiami arba keičiami pagal skrydžius vykdančių bendrovių sąlygas. Tokius aviabilietus „Toptravel“ perka kliento vardu, klientui pageidaujant galime juos atsiųsti per 2-3 dienas, tačiau atkreipiame dėmesį, kad privalu pasitikrinti skrydžio laikus likus 2-7 dienoms iki kelionės pradžios. Didžioji dalis grupinių kelionių su vadovu iš Lietuvos organizuojama su grupiniais bilietais, kurių keitimo sąlygos lankstesnės ir leidžia pakeisti keliautoją tarptautiniam skrydžiui iš Lietuvos likus daugiau nei 8 dienoms iki kelionės pradžios. Šiuo atveju aviabilietai gali būti atsiųsti tik likus 4-6 dienoms iki kelionės pradžios.

Vežėjas įsipareigoja imtis visų priemonių, kad keleivis ir bagažas būtų vežami pagal tvarkaraštį. Tačiau skrydžio laikas, nurodytas tvarkaraščiuose ar kitur, vežėjo gali būti keičiamas be atskiro įspėjimo. Keleivis prieš išvykimo dieną turėtų pasitikrinti išvykimo laiką pagal vežėjo tvarkaraštį. Prireikus, vežėjas be atskiro įspėjimo taip pat gali suteikti keleiviui paslaugas pasinaudodamas kitais vežėjais ar orlaiviais, arba pakeisti ar praleisti biliete nurodytas sustojimo vietas. Vežėjas pasilieka teisę sujungti reisus. Keleiviai, keliaujantys iš arba į Europos Sąjungos oro uostus, atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju turi teises, nustatytas Europos Parlamento ir Tarybos 2004 m. vasario 11 d. reglamente (EB) Nr. 261/2004, nustatančiame bendras kompensavimo ir pagalbos keleiviams taisykles, atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju.

Registracijos terminas prasideda 2 val. prieš nustatytą išvykimo laiką ir baigiasi 40 min. iki nustatyto išvykimo laiko. Kai kuriems skrydžiams gali būti nustatytas ir ankstesnis registracijos pabaigos laikas, kuris yra nurodomas elektroninio bilieto keleivio skrydžio informacijoje. Tikslus atvykimo laikas nefiksuojamas. Primename, kad tvarkaraštyje, biliete ir (ar) elektroninio bilieto keleivio skrydžio informacijoje nurodytas užsakomojo skrydžio išvykimo laikas iki faktinės kelionės datos gali keistis. Oro vežėjas jų negarantuoja ir jie nėra oro vežėjo ir/ar kelionių organizatoriaus įsipareigojimas keleiviui. Skrydis negali būti atidėtas dėl vėluojančių keleivių. Vežėjas turi teisę atsisakyti vežti keleivius, pavėlavusius laiku užsiregistruoti į skrydį ar laiku atvykti prie įlaipinimo vartų. Keleivis į oro uostą turi atvykti tokiu laiku, kad spėtų pateikti visus skrydžio dokumentus ir laiku atvykti prie įlaipinimo vartų.

Oro vežėjo atsakomybė nustatoma Konvencijos dėl tam tikrų taisyklių, susijusių su tarptautiniais vežimais oru, unifikavimo pasirašytos Varšuvoje 1929 m. spalio 12 d., 1955 m. Hagos Protokolo apie Konvencijos dėl tam tikrų taisyklių, susijusių su tarptautiniais vežimais oru, unifikavimo pasirašytos Varšuvoje 1929 m. spalio 12 d., pakeitimą, 1999 gegužės 28 d. Monrealio Konvencijos dėl tam tikrų tarptautinio vežimo oru taisyklių suvienodinimo ir 2002 m. gegužės 13 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento Nr. 889/2002, iš dalies pakeičiančio Tarybos reglamentą (EB) Nr. 2027 dėl oro vežėjo atsakomybės nelaimingų atsitikimų atveju, nustatyta tvarka. Pagal Konvencijos nuostatas, vežėjas atsako už keleivio gyvybės atėmimą ar sveikatos sužalojimą, jei nelaimingas atsitikimas, kuris buvo gyvybės atėmimo ar sužalojimo priežastimi, įvyko orlaivyje arba įlaipinimo ar išlaipinimo veiksmų metu. Tačiau vežėjas neatsako už tokią žalą, kai ji kiekvienam keleiviui viršija 100 tūkst. Tarptautinio valiutos fondo nustatytų specialių skolinimosi teisių (Special Drawing Rights, SDR), jeigu įrodo, kad ši žala atsirado ne dėl vežėjo, jo darbuotojų ar atstovų neatsargumo arba kito neteisėto veikimo arba neveikimo; arba kad ši žala atsirado vien tiktai dėl trečiosios šalies neatsargumo, arba kitų asmenų neteisėtų veikimo arba neveikimo.

Pagal Konvencijos nuostatas, vežėjas atlygina faktinę žalą, atsiradusią sunaikinus, praradus arba sugadinus registruotąjį bagažą, jeigu atsitikimas, kuris buvo sunaikinimo, praradimo arba sugadinimo priežastis įvyko orlaivyje arba bet kuriuo kitu laikotarpiu, per kurį vežėjas buvo atsakingas už registruotąjį bagažą. Vežėjo atsakomybė bagažo sunaikinimo, praradimo ar vėlavimo atveju kiekvienam keleiviui neviršija 1 000 SDR. Šie apribojimai gali būti netaikomi tik iš anksto deklaravus didesnę bagažo vertę ir sumokėjus papildomą mokestį. Netiesioginiai nuostoliai, įskaitant neturtinę žalą, nėra atlyginami. Dėl papildomos informacijos apie kitus vežėjo taikomus atsakomybės apribojimus dėl atitinkamų daiktų gabenimo oru prašom kreiptis į vežėją.

Keleivis privalo turėti visus kelionei reikalingus dokumentus (pasą, vizą, iškvietimą ar/ir kt.). Kai kuriose pasaulio šalyse reikalaujama, kad įvažiuodamas keleivis turėtų turėti tam tikrą pinigų sumą ir/ar bilietą kelionei tęsti arba bilietą skrydžiui atgal. Vežėjas neprisiima atsakomybės už nesklandumus, įskaitant patirtų nuostolių atlyginimą, kilusius dėl kelionės dokumentų. Nepamirškite: I) Kelionės dokumentų; II) Paso; III) Vizos; IV) Draudimo; V) Atspausdintos keleivio elektroninio bilieto skrydžio informacijos; VI) Viešbučio kupono; VII) Užsienio valiutos; VIII) Mokėjimo kortelių.

Keleivis reguliariuoju skrydžiu nemokamai gali vežti tiek registruoto bagažo, kiek nurodyta elektroninio bilieto keleivio skrydžio informacijoje ir jei tai yra numatyta vežėjo bendrosose sąlygose. Keleivio tapatybė patikrinama prie registracijos stalo ir prie įlaipinimo vartų, prie bagažo pritvirtinamos etiketės. Priimami tik tinkamai uždaryti lagaminai, krepšiai ar kitas bagažas. Keleivis gali vežti šiuos daiktus nemokamai ir jie nėra įskaičiuojami į nemokamo registruojamo bagažo svorį: Sulankstomą vaikišką vežimėlį ar kūdikio lopšį (skrendantiems su kūdikiu, t.y. vaiku iki dviejų metų); Sulankstomą invalido vežimėlį; Dėl informacijos apie į nemokamo registruoto bagažo svorį įskaičiuojamus daiktus (pavyzdžiui, slidinėjimo, nardymo įrangą, kitą sportinį inventorių ir kita) kreipkitės į oro vežėją arba kelionės organizatorių. Oro vežėjas NEREKOMENDUOJA registruotame bagaže vežti dūžtančių ir gendančių daiktų, o taip pat pinigų, juvelyrinių dirbinių, vertybinių popierių arba kitų vertybių, prekybinių pavyzdžių, komercinių dokumentų, pasų ar kitų asmens dokumentų, vaistų, fotoaparatų, videokamerų ar jų komplektuojančių dalių ir kitų elektronikos prietaisų. Už šių daiktų gabenimą registruotame bagaže oro vežėjas neatsako ir bagažo praradimo atveju šių daiktų vertė nebus kompensuota. Registruotasis bagažas išduodamas asmeniui, pateikusiam bagažo kvitą. Jei bagažas pametamas, sunaikinamas, sugadinamas ar apgadinamas vežant, pretenzijos pateikiamos vežėjui raštu ne vėliau kaip per 7 dienas nuo registruotojo bagažo gavimo dienos arba nuo tos dienos, kai bagažas turėjo būti gautas. Jei bagažas pristatomas vėliau, nei buvo numatyta, pretenzijos vežėjui pateikiamos raštu ne vėliau kaip per 21 dieną nuo registruotojo bagažo gavimo dienos. Vežėjo patvirtintose Bendrosiose keleivių ir bagažo vežimo sąlygose gali būti nustatyta kitų pretenzijų pateikimo terminų ir sąlygų. Tokiu atveju keleivis turi vadovautis Bendrosiomis keleivių ir bagažo vežimo sąlygomis. Rankinis bagažas (1 vienetas vienam asmeniui), kurį leidžiama neštis su savimi į lėktuvo saloną, dažniausiai neturi viršyti 5 kg. Registruotasis bagažas neturi viršyti 20 kg. Jei Jūsų bagažas viršija šias normas, oro uosto registracijoje imamas papildomas viršsvorio mokestis. Smulkesnę informaciją apie vežėjo taikomus mokesčius už bagažo viršsvorį ir bagažo matmenis bei svorį rasite vežėjo Bendrosiose keleivių ir bagažo vežimo sąlygose.

Saugumo sumetimais, DRAUDŽIAMA vežti (tiek lėktuvo salone kaip neregistruotą bagažą, tiek kaip registruotą bagažą) šiuos daiktus: sprogmenis (pav.: amuniciją, fejerverko ar signalines raketas); degias skystas ar kietas medžiagas (pav.: dujas žiebtuvėliams, degtukus, dažus, skiediklius, degiklius, kietą kurą, kitus greitai užsidegančius daiktus, savaime užsidegančios medžiagas; medžiagas, kurios reaguodamos su vandeniu skleidžia degias dujas ir kt.); degias, nedegias ir nuodingas suslėgtas dujas (pav.: ašarines dujas, dujų šviestuvus, butano, propano, kempingo dujas, deguonies balionus); dokumentų bylos ir aplankalai su instaliuotomis apsaugos sistemomis; oksiduojančias medžiagas (pav. balinančias medžiagas, peroksidą); nuodingas ar infekcines medžiagas (pav. arseniką, cianidus, kai kuriuos insekticidus); radioaktyvias medžiagas; korozines medžiagas (t.y. rūgštis, šarmus, baterijas su skystu elektrolitu, gyvsidabrį); kitus daiktus, tokius kaip įmagnetintas, kenksmingas, pykinančias ar erzinančias medžiagas;daiktus, kurių gabenimas yra uždraustas įstatymais, vyriausybės arba reguliavimo tvarka, kuriuos išleido šalys arba valstijos, iš kurių, į kurias ar virš kurių norima gabenti daiktus; daiktus, kurie dėl savo apimties ir (arba) svorio negali būti pakrauti į keleivinį lėktuvą; daiktus, skleidžiančius aštrų kvapą; tarp bagažo esančius maisto produktus, dėl kurių gali būti sugadintas kitas bagažas. Pavyzdžių ir rinkinių sudėtyje gali būti uždraustų daiktų, todėl būtina turėti informaciją apie turinį siekiant įtikinti, kad pavyzdžiai/rinkiniai gali būti vežami kaip bagažas. Daiktai, kuriuos DRAUDŽIAMA vežti rankiniame bagaže:šaunamuosius ginklus ir jų kopijas ( pav.: šratiniai šautuvai; oriniai pistoletai; šratiniai ginklai; graižtviniai ginklai; katapultos; harpūnai ir žeberklai; humaniškos gyvūnų sunaikinimo priemonės; ugnies gesintuvai; signaliniai pistoletai; startiniai pistoletai; šaunamųjų ginklų tikslios kopijos ar imitacijos; visų tipų žaisliniai ginklai; sudedamos šaunamųjų ginklų dalys (išskyrus teleskopinius stebėjimo prietaisus ir optinius taikiklius); smulkaus kalibro pistoletai; tazeriai; elektrošoko įrenginiai, naudojami kontaktiniam gyvulių varymui; elektrošoko įrenginiai; žiebtuvėliai, savo forma primenantys šaunamuosius ginklus; paslėpti ir užmaskuoti šaunamieji ginklai ) smailius ginklus ir aštriabriaunius daiktus, kuriuos naudojant galima sužeisti - durklus, peilius, ir kitus pavojingus ar taip atrodančius daiktus (pav.: kirviai ir kirvukai; strėlės ir smiginio strėlytės; alpinistų batų kapliukai; ledo kirvukai ir kirtikliai; pačiūžos; peiliai, fiksuojančia ar išmetama geležte - bet kokio ilgio ašmenimis; peiliai, įskaitant ir apeiginius peilius, kurių ašmenys ilgesni nei 6 cm, padaryti iš metalo arba iš kitokios medžiagos, tačiau pakankamai tvirti, kad būtų galima traktuoti potencialiais ginklais; mėsos kapoklės; atviri skustuvai; kardai; skalpeliai; žirklės, kurių ašmenys ilgesni nei 6 cm; slidžių lazdos; kalavijai ir špagos; svaidomosios žvaigždės; įrankiai amatui, kurie gali būti panaudoti kaip smailūs ar aštrūs ginklai, pvz. grąžtai, peiliukai dėžėms pjaustyti, kišeniniai peiliukai, visų tipų pjūklai, atsuktuvai, laužtuvai, plaktukai, replės, veržliarakčiai). Bukus įrankius, galinčius sužaloti (pav.: beisbolo lazdos; vėzdai; kuokos; softbolo lazdos; kriketo lazdos; golfo lazdos; ledo ritulio lazdos; lakroso lazdos; biliardo, pulo ar snukerio lazdos; kovos menų reikmenys). Apribojimai taikomi vežant atsargines ličio baterijas rankiniame bagaže: Atsargines ličio baterijas, pavyzdžiui, nešiojamųjų kompiuterių ir DVD grotuvų pakraunamos baterijas ir ličio AA dydžio baterijas, leidžiama vežti TIK RANKINIAME BAGAŽE. Skrendant DRAUDŽIAMA naudoti prietaisus, turinčius antenas, naudojančius daug energijos ar lazerinius įtaisus.

Kelionės organizatorius UAB "Travelonline Baltics", Laidavimo draudimo sutartis KOFG001133 (BTA Insurance Company), organizatoriaus pažymėjimo Nr. 014535

TURIZMO PASLAUGŲ TEIKIMO SUTARTIES SĄLYGOS

1. SUTARTIES ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

1.1.1. Organizuoti turistui (-ams) turistinę kelionę pagal programą, nurodytą kataloge ar kitoje kelionę aprašančioje medžiagoje. Jeigu kataloge ar kitoje kelionę aprašančioje medžiagoje nurodytos kelionės programoje buvo padaryti pakeitimai iki šios sutarties pasirašymo, įsipareigoja organizuoti turistinę kelionę pagal pakeistą programą. Katalogas, taip pat kita kelionę aprašanti medžiaga arba pakeista programa yra neatskiriamas šios sutarties priedas. Kelionių pardavimo internetiniame puslapyje www.toptravel.lt skelbiama naujausia ir aktualiausia informacija apie viešbučius, jų kategorijų, paslaugų ir pramogų pasikeitimus po katalogo išleidimo.

1.1.2. Nesurinkus minimalaus turistų skaičiaus, t.y. 80 procentų vietų keleiviams numatytame lėktuve, pranešti raštu apie kelionės anuliavimą likus ne mažiau kaip 10 kalendorinių dienų iki kelionės pradžios. Turistams tinkamai pranešus apie kelionės anuliavimą ir grąžinus įmokėtus pinigus už kelionę, kelionės organizatorius nebeatsako už turistų patirtą žalą.

1.1.3. Pateikti turistui (-ams) tikslią ir neklaidinančią informaciją apie kelionės maršrutą (išvykimo, grįžimo vietas ir datas bei lankomas vietas ir šalis, nurodant datas, kada į jas atvykstama ir išvykstama) ar jo pakeitimus arba kelionėje teikiamas paslaugas, numatytas kataloge ar kitoje kelionę aprašančioje medžiagoje arba pakeistoje programoje.

1.1.4. Pateikti rašytinę informaciją apie valiutų keitimo sąlygas, vizų gavimo, valstybių sienų perėjimo tvarką, lankomų vietovių epidemiologinę būklę, profilaktines priemones, vakcinaciją, turistinių paslaugų teikimo sutarties įforminimo tvarką bei sąlygas. Pastaroji informacija arba nuorodos į oficialius internetinius tinklapius, kur yra tokia informacija, skelbiama kelionių pardavimo internetiniame puslapyje www.toptravel.lt. Prieš pasirašant sutartį, suteikti informaciją apie sveikatos, gyvybės bei kitus draudimus.

1.1.5. Prieš išvykstant į kelionę, rašytine forma turistui pateikti: informaciją apie tarpines stotis ir sustojimo laiką, buvimo vietą bei informaciją apie keleivio vietą transporto priemonėje (išskyrus lėktuvą); kelionės organizatoriaus atstovo pavardę, adresą ir telefono numerį ar vietinių agentūrų, į kurias turistas galėtų kreiptis pagalbos, adresus ir telefono numerius. Jei tokių atstovų ar agentūrų nėra, turistui nurodyti telefono numerį, kuriuo jis galėtų skambinti nenumatytu atveju, ar informaciją, kuri jam padėtų susisiekti su kelionės organizatoriumi. Jei į kelionę vyksta nepilnamečiai, pateikti tėvams ar globėjams informaciją, leisiančią tiesiogiai susisiekti su vaiku ar atsakingu asmeniu vaiko buvimo vietoje.

1.1.6. Turistų pageidavimu informuoti juos apie šalį į kurią vykstama, įvežamų daiktų kiekio, skaičiaus ir draudimų reikalavimų, pasienio kirtimo taisyklių ypatumus.

1.1.7. Turisto(-ų) pateiktus asmens duomenis naudoti tik kelionės dokumentų įforminimui.

1.2. Turistas(ai) įsipareigoja:

1.2.1. Laiku sumokėti už kelionę: jei sutartis sudaroma kai iki kelionės pradžios lieka daugiau nei 5 savaitės sumokėti 40 procentų dydžio avansą, o likusią sumą sumokėti ne vėliau kaip 5 savaitės iki kelionės pradžios; jei sutartis sudaroma kai iki kelionės pradžios lieka mažiau nei 5 savaitės sumokėti visą kelionės kainą. Šio punkto sąlygos dėl kelionės apmokėjimo nėra taikomos, jeigu dėl kelionės finansavimo turistas yra sudaręs finansavimo (vartojimo kredito) sutartį;

1.2.2. Pateikti visą informaciją ir dokumentus reikalingus kelionės organizatoriui įvykdyti šią sutartį; atvykti laiku į nurodytą pirminę, tarpinę bei kelionės vadovo nurodytas išvykimo vietas; laikytis organizatoriaus nurodymų dėl kelionės ar atskirų jos dalių vykdymo; laikytis viešosios tvarkos, tarptautinių keleivių vežimo taisyklių, bagažo gabenimo tvarkos ir į šalį įvežamų daiktų kiekio, skaičiaus ir draudimų reikalavimų. Vykdyti pasienio ir muitinės tarnybų nurodymus. Vykstant į kelionę su nepilnamečiais vaikais, laikytis
Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintos "Vaiko laikino išvykimo į užsienio valstybes tvarkos".

1.2.3. Atsakyti už kelionės metu padarytą žalą (sugadintą viešbučio inventorių, transporto priemones ir kt.) Jeigu žala padaryta nepilnamečio, visus nuostolius už jį apmoka atsakingas asmuo. Jeigu turistas prisiima kaltę ir sutinka atlyginti žalą, žalą reikia atlyginti vietoje. Tais atvejais, kai turistas kaltės neprisiima, kelionės organizatorius turi teisę žalą išieškoti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Turistas neprivalo atlyginti žalos atsiradusios dėl nenugalimos jėgos.

1.3. Turistas, pagrindinė šios sutarties šalis, privalo informuoti kitus turistus naudos gavėjus, kad turistinė kelionė yra organizuojama tik pagal šioje sutartyje ir jos prieduose nurodytas sąlygas ir visi turistai privalo vykdyti visas sutarties sąlygas.

2. TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES

2.1. Turisto teisė atsisakyti sutarties:

2.1.1. Turistas turi teisę bet kuriuo metu atsisakyti sutarties, žemiau sutartyje numatytomis sąlygomis. Sutarties atsisakymas įsigalioja nuo jo pareiškimo momento. Jeigu turistas atsisako sutarties dėl aplinkybių, už kurias jis atsako (t.y. kai aplinkybės, kurios yra pagrindas atsisakyti sutarties, atsirado dėl paties turisto kaltės, t.y. dėl jo tyčinių veiksmų ar neatsargumo), jis turi atlyginti kelionės organizatoriui nuostolius, padarytus dėl tokio atsisakymo. Nuostolių dydis šiuo atveju negali viršyti maksimalios vienos kelionės kainos. Turistui atsisakius vykti į kelionę, kai dėl kelionės finansavimo jis yra sudaręs finansavimo (vartojimo kredito) sutartį, jis privalo:

- atlyginti finansuotojo nuostolius, atsiradusius dėl sutarties nutraukimo (finansavimo suteikimo ir priežiūros mokesčiai, palūkanos ir kt.)
- atlyginti kelionės organizatoriaus patirtus nuostolius, kurie negali viršyti maksimalios vienos kelionės kainos.

Turistui pareikalavus, kelionės organizatorius pateiks dėl šiame punkte nurodyto sutarties atsisakymo patirtų nuostolių pagrindimą.

2.1.2. Jeigu turistas atsisako sutarties dėl aplinkybių, už kurias jis neatsako, negali jų kontroliuoti ir kurių sutarties sudarymo metu negalėjo protingai numatyti (pvz. Dėl sveikatos būklės, mirties ir pan.) kelionės organizatorius turi teisę reikalauti atlyginti patirtus tiesioginius nuostolius, padarytus dėl tokio atsisakymo, išskyrus atvejus, kai sutarties atsisakoma dėl nenugalimos jėgos aplinkybių, tai jis turi teisę reikalauti, kad jam būtų grąžinti ar kompensuoti už kelionę sumokėti pinigai arba, jei kelionė jau iš dalies įvyko, proporcinga jų dalis. Turistas privalo kuo skubiau po aplinkybių atsiradimo informuoti kelionių organizatorių apie susiklosčiusią situaciją ir kelionės atsisakymą. Turistas turi pateikti rašytinių dokumentų, įrodančių kelionės atsisakymo priežastį, kopijas. Tuo atveju, jei sutarties atsisakymo pagrindas - turisto liga, asmenys, draudžiami ligos ir motinystės socialiniu draudimu kelionės organizatoriui turi pateikti nedarbingumo pažymėjimo kopiją. Kelionės organizatoriaus tiesioginių nuostolių dydis dėl turisto sutarties atsisakymo negali viršyti sutartyje nustatytos kelionės kainos.

2.1.3. Jeigu turistas atsisako sutarties dėl aplinkybių, už kurias atsako kelionės organizatorius ar asmuo, kurio pagalba kelionės organizatorius naudojasi, arba dėl su turistu nesusijusių aplinkybių, kurių jis negali kontroliuoti ir kurių sutarties sudarymo metu negalėjo protingai numatyti, turistas turi teisę reikalauti, kad jam būtų grąžinti už kelionę sumokėti pinigai arba jo sutikimu kompensuota kitu būdu.

2.2. Kelionės organizatoriaus teisė atsisakyti sutarties:

2.2.1. Kelionės organizatorius turi teisę atsisakyti sutarties tik dėl svarbių priežasčių, apie kurias jis nedelsdamas informuoja turistą.

2.2.2. Jeigu kelionės organizatorius atsisako sutarties dėl aplinkybių, už kurias turistas neatsako, jis privalo pasiūlyti turistui naują, tokios pat ar geresnės kokybės, alternatyvų kelionės variantą. Jeigu turistas pasiūlytos kelionės atsisako, kelionių organizatorius turi grąžinti Turistui už kelionę įmokėtus pinigus arba, jei kelionė iš dalies jau įvyko - proporcingą jų dalį.

2.3. Kelionės organizatorius, atsisakęs sutarties, privalo organizuoti kelionę iš naujo arba grąžinti turistui pinigus už kelionę. Jokia žala turistui neatlyginama tais atvejais, kai sutarties atsisakoma dėl 1.1.2 punkto aplinkybių arba nenugalimos jėgos.

3. SUTARTIES SĄLYGŲ PAKEITIMAS

3.1. Kelionės organizatorius dėl svarbių priežasčių, apie kurias jis nedelsdamas informuoja turistą, gali pakeisti atitinkamas sutarties sąlygas. Turistas turi teisę atsisakyti keisti sutartį.

3.2. Kelionės organizatorius turi teisę likus iki kelionės pradžios ne mažiau kaip 20 dienų, padidinti kelionės kainą dėl to, kad pasikeičia vežimo išlaidos, įskaitant išlaidas degalams, privalomiems mokesčiams ar atitinkamų valiutų keitimui. Kelionės organizatorius nurodo, kodėl padidėjo kaina ir kaip buvo apskaičiuotas kainos padidėjimas. Turistas, padidėjus kelionės kainai, turi teisę atsisakyti jos dėl šiame ir 3.1 punkte nurodytų priežasčių.

3.3. Jeigu turistas atsisako keisti sutarties sąlygas 3.1, 3.2 punktų atvejais, kelionės organizatorius įgyja teisę atsisakyti sutarties. Tokiu atveju turistas turi teisę reikalauti gražinti už kelionę sumokėtus pinigus arba, jei kelionė iš dalies jau įvyko, kompensuoti proporcingą jų dalį.

4. SUTARTIES ŠALIŲ PASIKEITIMAS

4.1. Bet kuris šios sutarties Turistas turi teisę perleisti savo teisę į kelionę trečiajam (kelionę perimančiam) asmeniui, kuris vykdys visas sutarties sąlygas.

4.2. Tais atvejais, kai toks perleidimas prieštarauja asmens, kurio pagalba kelionės organizatorius naudojasi, taisyklėms (t.y. jei per laiką, likusį iki kelionės pradžios jau neleidžiama užsakyti vietos transporto priemonėje, viešbutyje ir (ar) gauti vizos naujo asmens vardu, ), turistui turi būti pateiktos šios taisyklės.

4.3. Toks perleidimas turi būti įformintas sutartimi, atitinkančia Civilinio kodekso reikalavimus, su trečiuoju (kelionę perimančiu) asmeniu, o kelionę perimantis asmuo, sudaręs sutartį, ar turistas, perleidęs kelionę, apie tai raštu privalo pranešti kelionės organizatoriui ir perduoti informaciją bei dokumentus, reikalingus sklandžiai įvykdyti šią sutartį kelionę perėmusio asmens atžvilgiu. Teisę į kelionę perleidžiantis turistas ir trečiasis (kelionę perimantis) asmuo, perėmęs kelionę, atsako solidariai kelionės organizatoriui už kelionės kainos ir išlaidų, susijusių su teisės į kelionę perleidimu, sumokėjimą. Šalys susitaria ir sutinka, kad kelionės perleidimo išlaidos, perleidus savo teisę į kelionę trečiajam asmeniui iki kelionės pradžios likus ne mažiau kaip 2 dienoms, sudaro 100 litų asmeniui, likus 2 dienoms ir mažiau – 250 Lt asmeniui, jeigu šis perleidimas yra įmanomas. Turistui pareikalavus, kelionių organizatorius privalo pateikti dėl sutarties šalių pasikeitimo turėtų papildomų išlaidų paskaičiavimą. Jeigu kelionės perleidimas yra neįmanomas dėl 4.2. punkte minėtų ar kitų priežasčių, turistas turi teisę nutraukti sutartį, sumokėdamas 2.1.1. punkte nurodytą nutraukimo mokestį.

5. ATSAKOMYBĖ UŽ NETINKAMĄ SUTARTIES VYKDYMĄ

5.1. Jeigu sutartis nėra vykdoma pagal turisto protingus lūkesčius, kurių pagal sutarties sąlygas ir teikiamų paslaugų pobūdį turistas galėjo turėti, kelionės organizatorius privalo atlyginti turistui nuostolius. Kelionės organizatorius ar asmuo, kurio pagalba kelionės organizatorius naudojasi, neatsako už netinkamą sutarties vykdymą, jeigu:

5.1.1.dėl netinkamo sutarties įvykdymo kaltas turistas (1.2.1, 1.2.2 punktų sąlygų nevykdymas ir kt. priežastys);

5.1.2. už netinkamą sutarties vykdymą, kurio kelionės organizatorius nenumatė ir negalėjo numatyti, atsako tretysis asmuo, nesusijęs su šia sutartimi.

5.1.3. sutartis netinkamai vykdoma dėl nenugalimos jėgos arba dėl įvykio, kurio kelionės organizatorius ar asmuo, kurio pagalba kelionės organizatorius naudojosi, atsižvelgiant į visą įmanomą jų apdairumą, nenumatė ir negalėjo numatyti.

5.2. Jeigu sutartis vykdoma ne pagal turisto protingus lūkesčius, kelionės organizatorius, atsižvelgdamas į konkrečias aplinkybes, privalo teikti turistui visokeriopą pagalbą ir paramą. Jeigu priežastis, dėl kurios sutartis nėra tinkamai vykdoma susijusi su pačiu turistu, kelionės organizatorius turi teikti turistui tokią pagalbą ir paramą, kurios, remiantis protingumo kriterijumi, gali būti reikalaujama iš kelionės organizatoriaus pagal sutartį. Šiuo atveju kelionės organizatoriaus išlaidas, susijusias su tokios pagalbos ir paramos teikimu turi atlyginti pats turistas. Jeigu už netinkamą sutarties vykdymą atsako kelionės organizatorius, tai visas išlaidas, susijusias su papildomos pagalbos ir paramos teikimu turistui, apmoka pats kelionės organizatorius.

5.3. Jeigu prasidėjus kelionei ar jos metu paaiškėja, kad kelionės organizatorius negalės įvykdyti pagrindinės sutartų paslaugų dalies, jis privalo pasiūlyti turistui (-ams) tinkamas alternatyvias paslaugas už tokią pačią kainą sutartyje nurodytam terminui bei kompensuoti turistui anksčiau pasiūlytų ir faktiškai suteiktų paslaugų kainos skirtumą. Jeigu kelionės organizatorius dėl pagrįstų priežasčių negali pasiūlyti alternatyvių paslaugų arba dėl protingų priežasčių turistas jos atsisakė, kelionės organizatorius, be papildomo užmokesčio, turi užtikrinti turisto grąžinimą atgal arba nuvežimą į kitą vietovę, dėl kurios sutinka turistas, taip pat grąžinti turistui pinigus už nesuteiktas paslaugas.

5.4. Kelionės organizatorius neturi teisės riboti ar panaikinti savo civilinę atsakomybę už žalą, padarytą turistui, jeigu žala padaroma dėl kelionės organizatoriaus tyčios ar didelio neatsargumo.

5.5. Turistui padaryta turtinė ir neturtinė žala atlyginama Civilinio kodekso nustatyta tvarka.

5.6. Vežimui oru atitinkamai taikomos Konvencijos dėl tam tikrų taisyklių, susijusių su tarptautiniais vežimais oru, unifikavimo pasirašytos Varšuvoje 1929 m. spalio 12 d., 1955 m. Hagos Protokolo apie Konvencijos dėl tam tikrų taisyklių, susijusių su tarptautiniais vežimais oru, unifikavimo pasirašytos Varšuvoje 1929 m. spalio 12 d., pakeitimą, Konvencijos, dėl tam tikrų tarptautinio vežimo oru taisyklių suvienodinimo, pasirašytos 1999 m. gegužės 28 d. Monrealyje nuostatos, apribojančios Vežėjo atsakomybę ir EC 889/2002 reglamentas, papildantis Europos Tarybos reglamentą EC 2027/97 dėl Vežėjo atsakomybės aviacinių įvykių atveju. Šie teisės aktai nustato ir daugelyje atvejų apriboja vežėjo atsakomybę asmens mirties arba sužeidimo atveju, taip pat praradus, sugadinus ar pavėlavus atvežti bagažą.

6. BENDROSIOS SĄLYGOS

6.1. Turisto teises gina Civilinis kodeksas, Vartotojų teisių apsaugos įstatymas, Reklamos įstatymas, Turizmo įstatymas bei kiti įstatymai ir poįstatyminiai teisės aktai bei ši sutartis.

6.2. Kelionės metu kilus konfliktui ar atsiradus nepasitenkinimui dėl šios sutarties netinkamo vykdymo ar neįvykdymo, pretenzijos nedelsiant turi būti pareiškiamos kelionės organizatoriaus atstovui arba kelionių vadovui, jiems nesiėmus pretenzijų spręsti turi būti pateikiamos vietoje raštu. Nepavykus konflikto išspręsti, pretenzijas Kelionės organizatoriui galima pareikšti raštu per 10 darbo dienų nuo kelionės pabaigos; kelionės organizatorius privalo raštu atsakyti į pretenzijas per 10 darbo dienų nuo pretenzijų gavimo dienos. Ginčai sprendžiami derybų keliu, o nepavykus susitarti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

6.3. Po šios sutarties pasirašymo, sutarties sąlygų esminiai pakeitimai (pagrindinė sutartų paslaugų dalis ir kaina) galimi tik abiejų šalių rašytiniu susitarimu.

6.4. Kelionės organizatoriaus nemokumo ar bankroto atveju dėl grįžimo išlaidų apmokėjimo ar įmokėtų pinigų gražinimo turistas gali kreiptis į Valstybinį turizmo departamentą nuo sutarties pasirašymo datos vienerių metų laikotarpiu pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintas Kelionės organizatoriaus prievolių įvykdymo užtikrinimo draudimo taisykles.

6.5. Sutartis sudaryta dviem egzemplioriais po vieną kelionės organizatoriui ir turistui(-ams). Visi egzemplioriai turi vienodą juridinę galią.

-

Kelionės sutarties pasirašymas dar negarantuoja, jog turisto pasirinktam viešbučiui bus patvirtinta rezervacija. Apie rezervacijos patvirtinimą turistui bus pranešta atskirai. Nepatvirtinus rezervacijos, pasirašyta turizmo paslaugų teikimo sutartis, dėl apgyvendinimo konkrečiame viešbutyje, netenka galios. Turistas turi teisę pasirinkti alternatyvų kelionės variantą sudarydamas naują turizmo paslaugų teikimo sutartį. Turistui atsisakius sudaryti naują turizmo paslaugų teikimo sutartį, kelionių organizatorius turi grąžinti turistui įmokėtus pinigus už netekusią galios sudarytą turizmo paslaugų teikimo sutartį.

Turistas patvirtina, kad jis, prieš pasirašant šią sutartį, gavo rašytinį dokumentą (sutartį, katalogą, kitą kelionę aprašančią medžiagą, programą, kuriame išdėstyta visa su kelione susijusi informacija: informacija apie apgyvendinimą bei transporto priemones, kelionėje teikiamas paslaugas, kelionės maršrutą, išvykimo ir grįžimo vietą, laiką, lankomas vietas, jų epidemiologinę būklę, valiutų keitimą, valstybių sienų perėjimo tvarką, daiktų įvežimo apribojimus, vizų gavimą, imunoprofilaktikos reikalavimus, informaciją, leisiančią tiesiogiai susisiekti su vaiku ar atsakingu asmeniu vaiko buvimo vietoje (jei į kelionę nepilnamečiai vyksta vieni), kelionės organizatoriaus ar agentūros atstovą, jo telefoną ir kitus kontaktinius duomenis. Taip pat informuotas apie kelionių pardavimo internetini puslapį www.toptravel.lt. Šios Turizmo paslaugų teikimo sutarties nuostatos privalomos kelionės organizatoriui ir visiems turistams.

Turistas patvirtina, kad nuodugniai susipažino su pateikta sutartimi ir suprato visas jos nuostatas bei informavo kitus turistus naudos gavėjus, kad turistinė kelionė yra organizuojama tik pagal šioje sutartyje nurodytas sąlygas ir visi turistai privalo vykdyti visas sutarties sąlygas.

Sutarties priedai: katalogas, programa, kita kelionę aprašanti medžiaga.

Perskaitėte, supratote ir sutinkate su kelionių organizatoriaus užsakymo terminais ir turizmo paslaugų teikimo sutarties sąlygomis (užsakytos kelionės keitimas, grąžinimas) ir kitomis svarbiomis pastabomis.

TURIZMO PASLAUGŲ TEIKIMO SUTARTIES Priedas Nr.1

KELIONĖS PAKETŲ SU PIGIŲ SKRYDŽIŲ BENDROVE SĄLYGOS:

Turistas (-ė) patvirtina, kad jam (jai) yra žinoma, jog šis Turizmo paslaugų teikimo sutartimi pasiūlytas turizmo paslaugų paketas yra ypatingas pasiūlymas.

Turizmo paslaugų teikimo sutartis, sudaryta pagal kelionės paketo su pigių skrydžių bendrove sąlygas, gali būti keičiama (pavardė, kelionės data, kelionės trukmė, turistų skaičius, viešbutis, apgyvendinimo ar maitinimo tipas ir kt.), tačiau taikomos keitimo dieną galiojančios kelionės kainos. Įsigijus kelionę pagal kelionės paketo su pigių skrydžių bendrove sąlygas, 80 procentų nuo visos kelionės kainos privalo būti apmokėta Turizmo paslaugų teikimo sutarties pasirašymo (sudarymo) dieną, o likusi kainos dalis turi būti sumokėta likus 21 dienai iki išvykimo. Jei iki kelionės pradžios liko mažiau kaip 21 diena, visa kelionės kaina turi buti sumokėta iš karto, t. y. Turizmo paslaugų teikimo sutarties pasirašymo (sudarymo) dieną. Nesumokėjus šiose sąlygose nustatyta tvarka nurodytos kelionės kainos ar jos dalies, Turizmo paslaugų teikimo sutartis netenka galios. Tokiu atveju turistas turi teisę pasirinkti alternatyvų kelionės variantą, iš Kelionės organizatoriaus tuo metu siūlomų kelionių, sudarydamas naują Turizmo paslaugų teikimo sutartį. Turistui atsisakius sudaryti naują Turizmo paslaugų teikimo sutartį, turistas privalo atlyginti Kelionių organizatoriaus patirtus nuostolius. Viešbučiui nepatvirtinus rezervacijos, Turizmo paslaugų teikimo sutartis netenka galios. Tokiu atveju turistas turi teisę pasirinkti alternatyvų kelionės variantą, iš Kelionės organizatoriaus tuo metu siūlomu kelionių, sudarydamas naują Turizmo paslaugų teikimo sutartį. Turistui atsisakius sudaryti naują Turizmo paslaugų teikimo sutartį, Kelionės organizatorius turistui turi grąžinti už kelionę įmokėtus pinigus. Pinigai turistui yra grąžinami ne vėliau kaip per tris dienas nuo turisto prašymo grąžinti įmokėtus pinigus gavimo dienos. Šiomis sąlygomis turistas taip pat yra informuojamas, jog pasirašius Turizmo paslaugų teikimo sutartį, Kelionės organizatorius nedelsiant pradeda ją vykdyti (skrydžio, apgyvendinimo, kitų paslaugų užsakymas). Po Turizmo paslaugų teikimo sutarties sudarymo, turistui atsisakius sutarties dėl aplinkybių, už kurias jis atsako, Kelionės organizatoriui privalės būti atlyginami nuostoliai, padaryti dėl tokio atsisakymo. Po Turizmo paslaugų teikimo sutarties sudarymo turistui atsisakius sutarties dėl aplinkybių, už kurias jis neatsako, negali jų kontroliuoti ir kurių sutarties sudarymo metu negalėjo protingai numatyti (pvz., dėl sveikatos būklės, mirties ir pan.), Kelionės organizatorius turės teisę reikalauti atlyginti patirtus tiesioginius nuostolius, padarytus dėl tokio atsisakymo, išskyrus atvejus, kai sutarties atsisakoma dėl nenugalimos jėgos aplinkybių. Po Turizmo paslaugų teikimo sutarties sudarymo turistui atsisakius sutarties dėl aplinkybių, už kurias atsako Kelionės organizatorius ar asmuo, kurio pagalba Kelionės organizatorius naudojasi, arba dėl su turistu nesusijusių aplinkybių, kurių jis negali kontroliuoti ir kurių sutarties sudarymo metu negalėjo protingai numatyti, turistas turės teisę reikalauti, kad jam būtų grąžinti už kelionę sumokėti pinigai arba jo sutikimu kompensuota kitu būdu.

Šios taisyklės galioja ir visiems sutartyje išvardytiems asmenims (kitiems naudos gavėjams). Su Kelionės paketo su pigių skrydžių bendrove pirkimo sąlygomis susipažinau, man jos žinomos ir suprantamos. Apie šias sąlygas ir jų vykdymą yra informuoti ir kiti naudos gavėjai. Sutinku laikytis Kelionės paketo su pigių skrydžių bendrove pirkimo sąlygų.

UP
Užklausa

Išrinksime atostogų kelionę už tave!

Kad išrinktume tau tinkamiausią atostogų pasiūlymą, nepamiršk paminėti: kelionės datos, trukmės, žmonių skaičiaus, kelionės krypties, biudžeto asmeniui ir kt.

Siųsti