Mes su jumis nuo 2007 m.! Konsultacijos:
864544449, 865500560
| Verslo klientams Kelionių gidas Apie mus Kontaktai

Nuostabios atostogos mėgaujantis prabanga ant jūros kranto TURKIJOJE! 8 naktys puikiame 5* viešbutyje su „viskas įskaičiuota+“ - tik nuo 593 EUR! Kelionės data: 2017 m. liepos 30 d.

Pasirinkus šią kelionę tave džiugins: 

  • Tiesioginis skrydis Vilnius – Antalija – Vilnius.
  • Prabangus 5* viešbutis ant jūros kranto. 
  • Maitinimas - "viskas įskaičiuota+".
  • Viešbutyje yra sveikatingumo centras, vandens kalneliai, net 7 restoranai ir pramogos vaikams.
  • Nuosavame paplūdimyje ir prie baseino: rankšluosčiai, gultai ir skėčiai - nemokamai.

Nuostabios atostogos mėgaujantis prabanga ant jūros kranto TURKIJOJE! 8 naktys puikiame 5* viešbutyje su „viskas įskaičiuota+“ - tik nuo 593 EUR! Kelionės data: 2017 m. liepos 30 d.

Alanijos regione siūlome:

  • Už viešbučio ribų pramogauti netoliese įsikūrusiuose pramogų ir vandens parkuose.
  • Antalijos kurorte mėgautis restoranais, vakarinėmis pramogomis. Taip pat kurorte organizuojami turai ir pasiplaukiojimai pakrante.
  • Netoliese - Alanijos miestelis, kuriame galėsite aplankyti kurorto vizitinę kortelę - pilį su 8 km gynybine siena. Tai tobula vieta pasigrožėti Alanijos panorama ir jūra.

 UŽSISAKYTI KELIONĘ SU GRANADA LUXURY RESORT 5* »

Reikia daugiau informacijos?

Skambinkite telefonu 861236192 arba atsiųskite užklausą

+3 image

Išvykimas, trukmė: 2017.07.30, 8 naktys

Kaina: 

Liepos 30 d.:

  • 535 EUR, 593 EUR/asmeniui, keliaujant dviem suaugusiems ir dviem vaikams
  • 559 EUR, 612 EUR/asmeniui, keliaujant dviem suaugusiems ir vaikui
  • 729 EUR, 785 EUR/asmeniui, keliaujant dviem suaugusiems

Rugpjūčio 6 d.:

  • 540 EUR/asmeniui, keliaujant dviem suaugusiems ir dviem vaikams
  • 554 EUR/asmeniui, keliaujant dviem suaugusiems ir vaikui
  • 715 EUR/asmeniui, keliaujant dviem suaugusiems

Birželio 25 d.:

  • 593 EUR/asmeniui, keliaujant dviem suaugusiems ir dviem vaikams
  • 612 EUR/asmeniui, keliaujant dviem suaugusiems ir vaikui
  • 785 EUR/asmeniui, keliaujant dviem suaugusiems

Į kainą įskaičiuota:

  • Skrydis: Vilnius-Antalija-Vilnius
  • Pervežimas: oro uostas-viešbutis-oro uostas
  • 20 kg registruojamas bagažas ir 5 kg rankinis bagažas
  • 8 naktų apgyvendinimas 5* viešbutyje su „viskas įskaičiuota+“
 
Kelionės organizatorius: „Novaturas“
Dėmesio! Siūlomos kelionės kaina ir vietų skaičius gali keistis! Stengiamės kuo operatyviau atnaujinti informaciją apie kiekvieną išskirtinį pasiūlymą. Paskubėkite įsigyti kelionę kol ji nepabrango!
 

Viešbutis:
GRANADA LUXURY RESORT & SPA 5*

Ant jūros kranto įsikūręs prabangus 5* viešbutis siūlo aukštos kokybės poilsį. Teritorijoje veikia sveikatingumo centras, maudynėms patogus nuosavas paplūdimys su molu, atskiras baseinas vaikams ir vandens kalneliai. Platus maisto pasirinkimas, gražiai įrengti numeriai ir modernus interjeras. Organizuojami pramoginiai renginiai. Čia viešėję turistai apie viešbutį atsiliepia puikiai, vertina aukšto lygio aptarnavimą, sutvarkytą teritoriją ir kokybiškas pramogas. Atsiliepimus rasite čia: Tripadvisor komentaruose »

Vieta: ~90 km iki Antalijos oro uosto, ~30 km iki Alanijos kurorto, ant jūros kranto. 

Kambariuose: balkonas; vonia; plaukų džiovintuvas; oro kondicionierius; telefonas; televizorius; seifas; bevielis internetas; mini baras; 

Viešbučio teritorijoje: restoranas; 7 a la carte restoranai (už papildomą mokestį); 7 barai; paplūdimyje ir prie baseino - skėčiai, gultai, rankšluosčiai; SPA centras (už papildomą mokestį); parduotuvė (už papildomą mokestį); kino salė; 5 konferencijų salės (už papildomą mokestį); bevielis internetas  (tam tikrose patalpose); baseinas; dengtas baseinas; baseinas vaikams; skalbimo, kirpyklos ir gydytojo paslaugos; parduotuvė; motociklų, dviračių ir automobilių nuoma; vandens gimnastika; treniruoklių salė; tenisas; vandens sportas (už papildomą mokestį); vandens kalneliai; biliardas ir boulingas (už papildomą mokestį); garinė pirtis; masažas (už papildomą mokestį); mini klubas vaikams; žaidimų aikštelė; smigis; vaikų diskoteka; pramoginiai renginiai vaikams ir suaugusiems; 

 UŽSISAKYTI KELIONĘ SU GRANADA LUXURY RESORT 5* »

Reikia daugiau informacijos?

Skambinkite telefonu 861236192 arba atsiųskite užklausą

 UŽSISAKYTI KELIONĘ SU GRANADA LUXURY RESORT 5* »

Reikia daugiau informacijos?

Skambinkite telefonu 861236192 arba atsiųskite užklausą

Granada Luxury Resort & Spa 5*

Maitinimas

Viskas įskaičiuota

Kelionės trukmė: 8 naktys

Nuo: 2017-07-30 Iki: 2017-08-07

nuo 593€

Užsakyti

Reikia daugiau informacijos?

Skambinkite telefonu: 861236192

arba atsiųskite užklausą

Siunčiama...

Kelionės Rezervacija

Kelionė: Granada Luxury Resort & Spa 5*
Į kainą įskaičiuota
Kaina asmeniui:
Data, trukmė:
Apgyvendinimas:

+ pridėti kambarį

Keleiviai - 1 kambarys

Užsakyti

Užpildžius formą, nurodytais kontaktais su Jumis susisieks kelionės agentas ir patvirtins kelionės rezervaciją.

Į kainą įskaičiuota:

Papildomai mokama:

Keleivio ir bagažo vežimo sąlygos yra nustatomos biliete, bendrosiose vežėjo keleivių ir bagažo vežimo sąlygose, šiose pagrindinėse keleivių ir bagažo vežimo sąlygose, kurios yra išduodamos kartu su bilietu, ir kitose oro vežėjo taisyklėse, apie kurias Kelionės organizatorius informuoja keleivio prašymu arba keleivis gali susipažinti vežėjo interneto svetainėje. Šios Pagrindinės keleivių ir bagažo vežimo sąlygos yra neišsamios, todėl būtina susipažinti su visais keleivio ir bagažo vežimo sąlygas nustatančiais dokumentais. Šiomis pagrindinėmis keleivių vežimo sąlygomis ir keleiviui išduotu bilietu patvirtinama tarp vežėjo ir keleivio sudaryta vežimo sutartis.

Informuojame, kad kelionės, kurios vykdomos reguliariaisiais reisais išperkant bilietą kelionės pirkimo metu, paketą sudaro nekeičiami ir negrąžinami lėktuvo bilietai ir kelionės paketas (apgyvendinimas, pervežimai, turai, ekskursijos) pasirinktoje šalyje ar keliose šalyse. Jeigu Jūs pats, ne dėl Organizatoriaus kaltės, atsisakote kelionės arba negalite į ją vykti, pinigai už lėktuvo bilietą nėra grąžinami, o vardai ir pavardės – nekeičiami arba keičiami pagal skrydžius vykdančių bendrovių sąlygas. Tokius aviabilietus „Toptravel“ perka kliento vardu, klientui pageidaujant galime juos atsiųsti per 2-3 dienas, tačiau atkreipiame dėmesį, kad privalu pasitikrinti skrydžio laikus likus 2-7 dienoms iki kelionės pradžios. Didžioji dalis grupinių kelionių su vadovu iš Lietuvos organizuojama su grupiniais bilietais, kurių keitimo sąlygos lankstesnės ir leidžia pakeisti keliautoją tarptautiniam skrydžiui iš Lietuvos likus daugiau nei 8 dienoms iki kelionės pradžios. Šiuo atveju aviabilietai gali būti atsiųsti tik likus 4-6 dienoms iki kelionės pradžios.

Vežėjas įsipareigoja imtis visų priemonių, kad keleivis ir bagažas būtų vežami pagal tvarkaraštį. Tačiau skrydžio laikas, nurodytas tvarkaraščiuose ar kitur, vežėjo gali būti keičiamas be atskiro įspėjimo. Keleivis prieš išvykimo dieną turėtų pasitikrinti išvykimo laiką pagal vežėjo tvarkaraštį. Prireikus, vežėjas be atskiro įspėjimo taip pat gali suteikti keleiviui paslaugas pasinaudodamas kitais vežėjais ar orlaiviais, arba pakeisti ar praleisti biliete nurodytas sustojimo vietas. Vežėjas pasilieka teisę sujungti reisus. Keleiviai, keliaujantys iš arba į Europos Sąjungos oro uostus, atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju turi teises, nustatytas Europos Parlamento ir Tarybos 2004 m. vasario 11 d. reglamente (EB) Nr. 261/2004, nustatančiame bendras kompensavimo ir pagalbos keleiviams taisykles, atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju.

Registracijos terminas prasideda 2 val. prieš nustatytą išvykimo laiką ir baigiasi 40 min. iki nustatyto išvykimo laiko. Kai kuriems skrydžiams gali būti nustatytas ir ankstesnis registracijos pabaigos laikas, kuris yra nurodomas elektroninio bilieto keleivio skrydžio informacijoje. Tikslus atvykimo laikas nefiksuojamas. Primename, kad tvarkaraštyje, biliete ir (ar) elektroninio bilieto keleivio skrydžio informacijoje nurodytas užsakomojo skrydžio išvykimo laikas iki faktinės kelionės datos gali keistis. Oro vežėjas jų negarantuoja ir jie nėra oro vežėjo ir/ar kelionių organizatoriaus įsipareigojimas keleiviui. Skrydis negali būti atidėtas dėl vėluojančių keleivių. Vežėjas turi teisę atsisakyti vežti keleivius, pavėlavusius laiku užsiregistruoti į skrydį ar laiku atvykti prie įlaipinimo vartų. Keleivis į oro uostą turi atvykti tokiu laiku, kad spėtų pateikti visus skrydžio dokumentus ir laiku atvykti prie įlaipinimo vartų.

Oro vežėjo atsakomybė nustatoma Konvencijos dėl tam tikrų taisyklių, susijusių su tarptautiniais vežimais oru, unifikavimo pasirašytos Varšuvoje 1929 m. spalio 12 d., 1955 m. Hagos Protokolo apie Konvencijos dėl tam tikrų taisyklių, susijusių su tarptautiniais vežimais oru, unifikavimo pasirašytos Varšuvoje 1929 m. spalio 12 d., pakeitimą, 1999 gegužės 28 d. Monrealio Konvencijos dėl tam tikrų tarptautinio vežimo oru taisyklių suvienodinimo ir 2002 m. gegužės 13 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento Nr. 889/2002, iš dalies pakeičiančio Tarybos reglamentą (EB) Nr. 2027 dėl oro vežėjo atsakomybės nelaimingų atsitikimų atveju, nustatyta tvarka. Pagal Konvencijos nuostatas, vežėjas atsako už keleivio gyvybės atėmimą ar sveikatos sužalojimą, jei nelaimingas atsitikimas, kuris buvo gyvybės atėmimo ar sužalojimo priežastimi, įvyko orlaivyje arba įlaipinimo ar išlaipinimo veiksmų metu. Tačiau vežėjas neatsako už tokią žalą, kai ji kiekvienam keleiviui viršija 100 tūkst. Tarptautinio valiutos fondo nustatytų specialių skolinimosi teisių (Special Drawing Rights, SDR), jeigu įrodo, kad ši žala atsirado ne dėl vežėjo, jo darbuotojų ar atstovų neatsargumo arba kito neteisėto veikimo arba neveikimo; arba kad ši žala atsirado vien tiktai dėl trečiosios šalies neatsargumo, arba kitų asmenų neteisėtų veikimo arba neveikimo.

Pagal Konvencijos nuostatas, vežėjas atlygina faktinę žalą, atsiradusią sunaikinus, praradus arba sugadinus registruotąjį bagažą, jeigu atsitikimas, kuris buvo sunaikinimo, praradimo arba sugadinimo priežastis įvyko orlaivyje arba bet kuriuo kitu laikotarpiu, per kurį vežėjas buvo atsakingas už registruotąjį bagažą. Vežėjo atsakomybė bagažo sunaikinimo, praradimo ar vėlavimo atveju kiekvienam keleiviui neviršija 1 000 SDR. Šie apribojimai gali būti netaikomi tik iš anksto deklaravus didesnę bagažo vertę ir sumokėjus papildomą mokestį. Netiesioginiai nuostoliai, įskaitant neturtinę žalą, nėra atlyginami. Dėl papildomos informacijos apie kitus vežėjo taikomus atsakomybės apribojimus dėl atitinkamų daiktų gabenimo oru prašom kreiptis į vežėją.

Keleivis privalo turėti visus kelionei reikalingus dokumentus (pasą, vizą, iškvietimą ar/ir kt.). Kai kuriose pasaulio šalyse reikalaujama, kad įvažiuodamas keleivis turėtų turėti tam tikrą pinigų sumą ir/ar bilietą kelionei tęsti arba bilietą skrydžiui atgal. Vežėjas neprisiima atsakomybės už nesklandumus, įskaitant patirtų nuostolių atlyginimą, kilusius dėl kelionės dokumentų. Nepamirškite: I) Kelionės dokumentų; II) Paso; III) Vizos; IV) Draudimo; V) Atspausdintos keleivio elektroninio bilieto skrydžio informacijos; VI) Viešbučio kupono; VII) Užsienio valiutos; VIII) Mokėjimo kortelių.

Keleivis reguliariuoju skrydžiu nemokamai gali vežti tiek registruoto bagažo, kiek nurodyta elektroninio bilieto keleivio skrydžio informacijoje ir jei tai yra numatyta vežėjo bendrosose sąlygose. Keleivio tapatybė patikrinama prie registracijos stalo ir prie įlaipinimo vartų, prie bagažo pritvirtinamos etiketės. Priimami tik tinkamai uždaryti lagaminai, krepšiai ar kitas bagažas. Keleivis gali vežti šiuos daiktus nemokamai ir jie nėra įskaičiuojami į nemokamo registruojamo bagažo svorį: Sulankstomą vaikišką vežimėlį ar kūdikio lopšį (skrendantiems su kūdikiu, t.y. vaiku iki dviejų metų); Sulankstomą invalido vežimėlį; Dėl informacijos apie į nemokamo registruoto bagažo svorį įskaičiuojamus daiktus (pavyzdžiui, slidinėjimo, nardymo įrangą, kitą sportinį inventorių ir kita) kreipkitės į oro vežėją arba kelionės organizatorių. Oro vežėjas NEREKOMENDUOJA registruotame bagaže vežti dūžtančių ir gendančių daiktų, o taip pat pinigų, juvelyrinių dirbinių, vertybinių popierių arba kitų vertybių, prekybinių pavyzdžių, komercinių dokumentų, pasų ar kitų asmens dokumentų, vaistų, fotoaparatų, videokamerų ar jų komplektuojančių dalių ir kitų elektronikos prietaisų. Už šių daiktų gabenimą registruotame bagaže oro vežėjas neatsako ir bagažo praradimo atveju šių daiktų vertė nebus kompensuota. Registruotasis bagažas išduodamas asmeniui, pateikusiam bagažo kvitą. Jei bagažas pametamas, sunaikinamas, sugadinamas ar apgadinamas vežant, pretenzijos pateikiamos vežėjui raštu ne vėliau kaip per 7 dienas nuo registruotojo bagažo gavimo dienos arba nuo tos dienos, kai bagažas turėjo būti gautas. Jei bagažas pristatomas vėliau, nei buvo numatyta, pretenzijos vežėjui pateikiamos raštu ne vėliau kaip per 21 dieną nuo registruotojo bagažo gavimo dienos. Vežėjo patvirtintose Bendrosiose keleivių ir bagažo vežimo sąlygose gali būti nustatyta kitų pretenzijų pateikimo terminų ir sąlygų. Tokiu atveju keleivis turi vadovautis Bendrosiomis keleivių ir bagažo vežimo sąlygomis. Rankinis bagažas (1 vienetas vienam asmeniui), kurį leidžiama neštis su savimi į lėktuvo saloną, dažniausiai neturi viršyti 5 kg. Registruotasis bagažas neturi viršyti 20 kg. Jei Jūsų bagažas viršija šias normas, oro uosto registracijoje imamas papildomas viršsvorio mokestis. Smulkesnę informaciją apie vežėjo taikomus mokesčius už bagažo viršsvorį ir bagažo matmenis bei svorį rasite vežėjo Bendrosiose keleivių ir bagažo vežimo sąlygose.

Saugumo sumetimais, DRAUDŽIAMA vežti (tiek lėktuvo salone kaip neregistruotą bagažą, tiek kaip registruotą bagažą) šiuos daiktus: sprogmenis (pav.: amuniciją, fejerverko ar signalines raketas); degias skystas ar kietas medžiagas (pav.: dujas žiebtuvėliams, degtukus, dažus, skiediklius, degiklius, kietą kurą, kitus greitai užsidegančius daiktus, savaime užsidegančios medžiagas; medžiagas, kurios reaguodamos su vandeniu skleidžia degias dujas ir kt.); degias, nedegias ir nuodingas suslėgtas dujas (pav.: ašarines dujas, dujų šviestuvus, butano, propano, kempingo dujas, deguonies balionus); dokumentų bylos ir aplankalai su instaliuotomis apsaugos sistemomis; oksiduojančias medžiagas (pav. balinančias medžiagas, peroksidą); nuodingas ar infekcines medžiagas (pav. arseniką, cianidus, kai kuriuos insekticidus); radioaktyvias medžiagas; korozines medžiagas (t.y. rūgštis, šarmus, baterijas su skystu elektrolitu, gyvsidabrį); kitus daiktus, tokius kaip įmagnetintas, kenksmingas, pykinančias ar erzinančias medžiagas;daiktus, kurių gabenimas yra uždraustas įstatymais, vyriausybės arba reguliavimo tvarka, kuriuos išleido šalys arba valstijos, iš kurių, į kurias ar virš kurių norima gabenti daiktus; daiktus, kurie dėl savo apimties ir (arba) svorio negali būti pakrauti į keleivinį lėktuvą; daiktus, skleidžiančius aštrų kvapą; tarp bagažo esančius maisto produktus, dėl kurių gali būti sugadintas kitas bagažas. Pavyzdžių ir rinkinių sudėtyje gali būti uždraustų daiktų, todėl būtina turėti informaciją apie turinį siekiant įtikinti, kad pavyzdžiai/rinkiniai gali būti vežami kaip bagažas. Daiktai, kuriuos DRAUDŽIAMA vežti rankiniame bagaže:šaunamuosius ginklus ir jų kopijas ( pav.: šratiniai šautuvai; oriniai pistoletai; šratiniai ginklai; graižtviniai ginklai; katapultos; harpūnai ir žeberklai; humaniškos gyvūnų sunaikinimo priemonės; ugnies gesintuvai; signaliniai pistoletai; startiniai pistoletai; šaunamųjų ginklų tikslios kopijos ar imitacijos; visų tipų žaisliniai ginklai; sudedamos šaunamųjų ginklų dalys (išskyrus teleskopinius stebėjimo prietaisus ir optinius taikiklius); smulkaus kalibro pistoletai; tazeriai; elektrošoko įrenginiai, naudojami kontaktiniam gyvulių varymui; elektrošoko įrenginiai; žiebtuvėliai, savo forma primenantys šaunamuosius ginklus; paslėpti ir užmaskuoti šaunamieji ginklai ) smailius ginklus ir aštriabriaunius daiktus, kuriuos naudojant galima sužeisti - durklus, peilius, ir kitus pavojingus ar taip atrodančius daiktus (pav.: kirviai ir kirvukai; strėlės ir smiginio strėlytės; alpinistų batų kapliukai; ledo kirvukai ir kirtikliai; pačiūžos; peiliai, fiksuojančia ar išmetama geležte - bet kokio ilgio ašmenimis; peiliai, įskaitant ir apeiginius peilius, kurių ašmenys ilgesni nei 6 cm, padaryti iš metalo arba iš kitokios medžiagos, tačiau pakankamai tvirti, kad būtų galima traktuoti potencialiais ginklais; mėsos kapoklės; atviri skustuvai; kardai; skalpeliai; žirklės, kurių ašmenys ilgesni nei 6 cm; slidžių lazdos; kalavijai ir špagos; svaidomosios žvaigždės; įrankiai amatui, kurie gali būti panaudoti kaip smailūs ar aštrūs ginklai, pvz. grąžtai, peiliukai dėžėms pjaustyti, kišeniniai peiliukai, visų tipų pjūklai, atsuktuvai, laužtuvai, plaktukai, replės, veržliarakčiai). Bukus įrankius, galinčius sužaloti (pav.: beisbolo lazdos; vėzdai; kuokos; softbolo lazdos; kriketo lazdos; golfo lazdos; ledo ritulio lazdos; lakroso lazdos; biliardo, pulo ar snukerio lazdos; kovos menų reikmenys). Apribojimai taikomi vežant atsargines ličio baterijas rankiniame bagaže: Atsargines ličio baterijas, pavyzdžiui, nešiojamųjų kompiuterių ir DVD grotuvų pakraunamos baterijas ir ličio AA dydžio baterijas, leidžiama vežti TIK RANKINIAME BAGAŽE. Skrendant DRAUDŽIAMA naudoti prietaisus, turinčius antenas, naudojančius daug energijos ar lazerinius įtaisus.

TURIZMO PASLAUGŲ TEIKIMO SUTARTIES SĄLYGOS

(!)Turistas įsipareigoja, kad pasas galiotų ne trumpiau kaip 6 mėnesius skaičiuojant nuo kelionės pabaigos dienos (Turkija, Egiptas ir kt. ne ES valstybės) (vykstant į kai kurias valstybes, gali būti reikalaujama ir 12 mėnesių galiojančio paso). Tikslios informacijos teiraukitės mūsų konsultantų. Kelionių organizatorius neatsako už pasienio ir migracijos tarnybų priimtus sprendimus turisto atžvilgiu.

1. SUTARTIES ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

 
1.1 Kelionių organizatorius įsipareigoja: 
1.1.1.Organizuoti turistui(-ams) turistinę kelionę pagal programą, nurodytą kataloge ar kitoje kelionę aprašančioje medžiagoje, arba, jeigu kataloge ar kitoje kelionę aprašančioje medžiagoje nurodytos kelionės programoje buvo padaryti pakeitimai iki šios sutarties pasirašymo, pagal pakeistą programą. Katalogas arba kita kelionę aprašanti medžiaga arba  pakeista programa yra neatskiriamas šios sutarties priedas. Organizuota turistinė kelionė lėktuvu gali būti vykdoma užsakomuoju arba reguliariuoju skrydžio reisu. Užsakomąjį skrydžio reisą gali vykdyti oro vežėjai Small Planet Airlines arba SmartLynx Airlines. Reguliarųjį skrydžio reisą gali vykdyti oro vežėjai: Ryanair, Wizz Air, Turkish Airlines, Lufthanza, Air Baltic, Ukraine International Airlines, Finnair ir kt.
1.1.2.Nesurinkus minimalaus turistų skaičiaus, pranešti raštu apie kelionės anuliavimą likus ne mažiau  kaip 10 kalendorinių dienų iki kelionės pradžios. Minimalus turistų skaičius kelionėje užsakomuoju lėktuvo reisu yra lygus 80 procentų vietų keleiviams atitinkamame lėktuve, o kelionėje autobusu – 25 turistai. Jeigu prie užsakomos kelionės aprašymo sutarties prieduose nurodytas kitas minimalus turistų skaičius, galioja pastarasis.
1.1.3. Prieš kelionę rašytine forma turistui pateikti tikslią ir neklaidinančią informaciją apie kelionės maršrutą (išvykimo, grįžimo vietas, datas ir laiką bei lankomas vietas ir šalis, nurodant datas, kada į jas vykstama ir išvykstama) ir jo pakeitimus, kelionėje teikiamas paslaugas, numatytas kataloge ar kitoje kelionę aprašančioje medžiagoje arba pakeistoje programoje, transporto priemones, kuriomis vykstama, apgyvendinimo tipą, objekto vietą, kategoriją ar patogumų lygį ir pagrindinius ypatumus bei klasę (pagal atitinkamas priimančiosios valstybės taisykles), maitinimą, valstybių, į kurias vykstama, pasienio formalumus ir vizų gavimo tvarką, įvežamų daiktų kiekio, skaičiaus ir draudimų reikalavimus, sutarties įforminimo tvarką bei sąlygas.
1.1.4.Prieš pasirašant sutartį suteikti informaciją apie sveikatos, gyvybės, neįvykusios kelionės rizikos bei kitus draudimus. 
1.1.5.Prieš kelionę rašytine forma turistui pateikti: informaciją apie tarpines stotis ir sustojimo laiką, buvimo vietą bei informaciją apie keleivio vietą transporto priemonėje (išskyrus lėktuvą), kelionių organizatoriaus atstovo pavardę, adresą, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą ar vietinių agentūrų ar agentų, į kuriuos turistas galėtų kreiptis pagalbos, adresus ir telefono numerius, jei tokių agentūrų ar agentų nėra, turistui nurodyti telefono numerį, kuriuo jis galėtų skambinti nenumatytu atveju, ar informaciją, kuri jam padėtų susisiekti su kelionių organizatoriumi, informaciją apie valstybių, į kurias vykstama, epidemiologinę būklę, imunoprofilaktikos reikalavimus, kuriuos reikia įvykdyti vykstant į kelionę, informaciją apie valiutų keitimo sąlygas ir tvarką. Jei į kelionę vyksta nepilnamečiai, pateikti tėvams ar globėjams informaciją, leisiančią tiesiogiai susisiekti su vaiku ar atsakingu asmeniu vaiko buvimo vietoje.
1.1.6.Turisto(-ų) pateiktus asmens duomenis naudoti tik kelionės dokumentų įforminimui ir tinkamam sutarties įvykdymui. Jei turistas (-ai) davė sutikimą, pateikti asmens duomenys, taip pat gali būti renkami ir naudojami NOVATURO lojalumo programos tikslams bei siunčiant informaciją apie NOVATURO organizuojamas keliones.
1.1.7.Po sutarties sudarymo paaiškėjus, kad prievolių įvykdymo užtikrinimas baigiasi anksčiau negu prasideda kelionė, iki kelionės pradžios raštu (NOVATURO interneto svetainėje adresu www.novaturas.lt) pateikti informaciją turistui apie naują prievolių įvykdymo užtikrinimą, nurodant naują prievolių įvykdymo užtikrinimą patvirtinančio dokumento numerį, jo galiojimo terminą ir jį išdavusios draudimo ar finansų įstaigos rekvizitus ir kontaktinius duomenis. NOVATURO interneto svetainėje 
1.2 Šioje sutartyje turistas – fizinis asmuo, sudaręs su kelionių organizatoriumi sutartį (sutartį pasirašęs asmuo) arba bet kuris fizinis(-iai) asmuo(-ys), kurio(-ių) vardu sutartį pasirašęs asmuo perka organizuotą turistinę kelionę ir prisiima visas teises ir pareigas pagal sutartį (kiti naudos gavėjai) arba bet kuris fizinis asmuo, kuriam sutartį pasirašęs asmuo arba bet kuris naudos gavėjas perleidžia savo teisę į kelionę.
1.3. Turistas(ai)  įsipareigoja:
1.3.1. Sudarant sutartį dėl poilsio kelionių lėktuvu, jeigu iki kelionės pradžios lieka daugiau kaip 3 savaitės, sumokėti už poilsio kelionę lėktuvu 20% dydžio avansą, į kurį įeina 50 EUR dydžio administracinis mokestis asmeniui už kelionės užsakymo sukūrimą ir aptarnavimą, ir likutį sumokėti ne vėliau kaip 3 savaitės iki išvykimo. Sudarant sutartį, jeigu iki kelionės pradžios lieka mažiau kaip 3 savaitės, iš karto sumokėti už poilsio kelionę lėktuvu visą kainą. Sudarant sutartį, jeigu iki slidinėjimo kelionės lėktuvu  pradžios lieka daugiau kaip 30 dienų, sumokėti už slidinėjimo kelionę lėktuvu 20% dydžio avansą, į kurį įeina 50 EUR dydžio administracinis mokestis asmeniui už kelionės užsakymo sukūrimą ir aptarnavimą, ir likutį sumokėti ne vėliau kaip 30 dienų iki išvykimo. Sudarant sutartį, jeigu iki kelionės pradžios lieka mažiau kaip 30 dienų, iš karto sumokėti už slidinėjimo kelionę lėktuvu visą kainą. Sudarant sutartį dėl egzotiškų poilsinių kelionių (Šri Lanka, Tailandas, Vietnamas, Indija, Maldyvai) lėktuvu, jeigu iki kelionės pradžios lieka daugiau kaip 6 savaitės, sumokėti už kelionę 20% dydžio avansą, į kurį įeina 50 EUR administracinis mokestis asmeniui už kelionės užsakymo sukūrimą ir aptarnavimą, ir likutį sumokėti ne vėliau kaip 6 savaitės iki išvykimo. Sudarant sutartį dėl egzotiškų poilsinių kelionių lėktuvu, jeigu iki kelionės pradžios lieka mažiau kaip 6 savaitės, iš karto sumokėti už kelionę visą kainą. Sudarant sutartį, jeigu iki kelionės pradžios lieka daugiau kaip 3 savaitės, sumokėti už pažintinę kelionę autobusu 30 EUR dydžio administracinį mokestį asmeniui už kelionės užsakymo sukūrimą ir aptarnavimą, kuris įeina į bendrą kelionės kainą, ir likutį sumokėti ne vėliau kaip 3 savaitės iki išvykimo. Sudarant sutartį, jeigu iki kelionės pradžios lieka mažiau kaip 3 savaitės, iš karto sumokėti už pažintinę kelionę autobusu visą kainą. Sudarant sutartį dėl egzotiškų pažintinių kelionių (Marokas, Portugalija, Meksika, Japonija, Singapūras – Balio sala, Indija, Šri Lanka, Vietnamas – Laosas – Kambodža, Iranas, Kinija, Mianmaras) lėktuvu, jeigu iki kelionės pradžios lieka daugiau kaip 6 savaitės, sumokėti už egzotišką pažintinę kelionę 60 EUR  dydžio administracinį mokestį asmeniui už kelionės užsakymo sukūrimą ir aptarnavimą, kuris įeina į bendrą kelionės kainą, ir likutį sumokėti ne vėliau kaip 6 savaitės iki išvykimo. Sudarant sutartį dėl egzotiškų pažintinių kelionių lėktuvu, jeigu iki kelionės pradžios lieka mažiau kaip 6 savaitės, iš karto sumokėti už kelionę visą kainą. Sudarant sutartį dėl pažintinių kelionių lėktuvu, jeigu iki kelionės pradžios lieka daugiau kaip 4 savaitės, sumokėti už pažintinę kelionę lėktuvu 60 EUR dydžio administracinį mokestį asmeniui už kelionės užsakymo sukūrimą ir aptarnavimą, kuris įeina į bendrą kelionės kainą, ir likutį sumokėti ne vėliau kaip 4 savaitės iki išvykimo. Sudarant sutartį dėl pažintinių kelionių lėktuvu, jeigu iki kelionės pradžios lieka mažiau kaip 4 savaitės, iš karto sumokėti už kelionę visą kainą. Turistui atsisakius kelionės, jo sumokėtas administracinis mokestis laikomas atlyginimu kelionių organizatoriui už kelionės užsakymo sukūrimą ir aptarnavimą ir turistui nėra grąžinamas šios sutarties 2.2 ir 2.3 punktuose nurodytais atvejais.  Kelionių organizatoriaus paskelbtų akcijų metu gali būti nustatoma kita apmokėjimo už paslaugas tvarka, kurios privalo laikytis turistas. Pasirašęs turizmo paslaugų teikimo sutartį, už kelionę turistas gali sumokėti tiesiogiai kelionės organizatoriui. Turistas, pervesdamas pinigus į kelionės organizatoriaus sąskaitą, mokėjimo paskirtyje turi nurodyti kelionės užsakymo numerį, pavardę, kelionės kryptį ir kelionės datą. Pirkdamas kelionę išsimokėtinai, turistas privalo laikytis atitinkamoje sutartyje numatytos apmokėjimo už paslaugas tvarkos. Jeigu turistas vyksta į kelionę reguliariuoju skrydžiu, taikoma konkretaus oro vežėjo nustatyta atsiskaitymo už skrydžio bilietus tvarka. Gali būti reikalaujama sumokėti skrydžio bilietų kainą iškart po kelionės užsakymo. 
1.3.2. Pateikti visą informaciją ir dokumentus reikalingus kelionių organizatoriui įvykdyti šią sutartį; atvykti laiku į nurodytą pirminę bei kelionės vadovo (jei kelionės vadovo paslauga numatyta sutartyje) nurodytas išvykimo vietas, taip pat ir tarpines; laikytis organizatoriaus nurodymų dėl kelionės ar atskirų jos dalių vykdymo; laikytis viešosios tvarkos, tarptautinių keleivių vežimo taisyklių, bagažo gabenimo tvarkos ir į šalį įvežamų daiktų kiekio, skaičiaus ir draudimų reikalavimų. Vykdyti pasienio ir muitinės tarnybų nurodymus. Vykstant į kelionę su nepilnamečiais vaikais, laikytis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintos Vaiko laikino išvykimo į užsienio valstybes, nepriklausančias Šengeno erdvei, tvarkos.
1.3.3. Atsakyti už kelionės metu padarytą žalą (sugadintą viešbučio inventorių, transporto priemones ir kt.). Jeigu žala padaryta nepilnamečio, visus nuostolius už jį apmoka atsakingas asmuo. Jeigu turistas prisiima kaltę ir sutinka atlyginti žalą, žalą reikia atlyginti vietoje. Tais atvejais, kai turistas kaltės neprisiima, kelionių organizatorius turi teisę žalą išieškoti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. Turistas neprivalo atlyginti žalos atsiradusios dėl nenugalimos jėgos.
1.4. Turistas, pagrindinė šios sutarties šalis, privalo informuoti kitus turistus - naudos gavėjus, kad turistinė kelionė yra organizuojama tik pagal šioje sutartyje nurodytas sąlygas ir visi  turistai privalo vykdyti visas sutarties sąlygas.
 

2. TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES  
 

2.1. Turistas turi teisę bet kuriuo metu atsisakyti sutarties. Sutarties atsisakymas įsigalioja nuo jo pareiškimo momento.
2.2. Jeigu turistas atsisako sutarties dėl aplinkybių, už kurias jis atsako (t.y. kai aplinkybės, kurios yra pagrindas atsisakyti sutarties, atsirado dėl paties turisto kaltės, t.y. dėl jo tyčinių veiksmų ar neatsargumo), jis turi atlyginti kelionių organizatoriui nuostolius, padarytus dėl tokio atsisakymo. Šalys susitaria ir sutinka, kad nuostolių dėl turisto sutarties atsisakymo dydis priklausomai nuo atsisakymo laiko yra:

Kelionėms į poilsines keliones lėktuvu:

Sutarties nutraukimo laikas

Suma procentais nuo kelionės kainos

daugiau kaip 21 diena iki išvykimo

20% (į šią sumą įskaičiuotas turistui negrąžinamas administracinis mokestis (50 EUR asmeniui) už kelionės užsakymo sukūrimą ir aptarnavimą)

nuo 21 iki 11 dienų iki išvykimo

50%

nuo 10 iki 6 dienų iki išvykimo

80%

likus 5 ir mažiau dienų iki išvykimo

100%


Kelionėms į slidinėjimo keliones lėktuvu:

Sutarties nutraukimo laikas

Suma procentais nuo kelionės kainos

daugiau kaip 30 dienų iki išvykimo

20% (į šią sumą įskaičiuotas turistui negrąžinamas administracinis mokestis (50 EUR asmeniui) už kelionės užsakymo sukūrimą ir aptarnavimą)

nuo 30 iki 15 dienų iki išvykimo

50%

nuo 14 iki 6 dienų iki išvykimo

80%

likus 5 ir mažiau dienų iki išvykimo

100%


Kelionėms į egzotiškas poilsines keliones lėktuvu:

Sutarties nutraukimo laikas

Suma procentais nuo kelionės kainos

daugiau kaip 42 dienos iki išvykimo

20% (į šią sumą įskaičiuotas turistui negrąžinamas administracinis mokestis (50 EUR asmeniui) už kelionės užsakymo sukūrimą ir aptarnavimą)

nuo 42 iki 30 dienų iki išvykimo

50%

nuo 29 iki 15 dienų iki išvykimo

80%

likus 14 ir mažiau dienų iki išvykimo

100%


Kelionėms į pažintines keliones autobusu:

Sutarties nutraukimo laikas

Suma procentais nuo kelionės kainos

daugiau kaip 21 diena iki išvykimo

Turistui negrąžinamas administracinis mokestis (30 EUR asmeniui) už kelionės užsakymo sukūrimą ir aptarnavimą

nuo 21 iki 11 dienų iki išvykimo

50%

nuo 10 iki 6 dienų iki išvykimo

80%

likus 5 ir mažiau dienų iki išvykimo

100%


Kelionėms į pažintines keliones lėktuvu:

Sutarties nutraukimo laikas

Suma procentais nuo kelionės kainos

daugiau kaip 28 dienos iki išvykimo

Turistui negrąžinamas administracinis mokestis (60 EUR asmeniui) už kelionės užsakymo sukūrimą ir aptarnavimą

nuo 27 iki 21 dienos iki išvykimo

50%

nuo 20 iki 10 dienų iki išvykimo

80%

likus 9 ir mažiau dienų iki išvykimo

100%


Kelionėms į egzotiškas pažintines keliones lėktuvu:

Sutarties nutraukimo laikas

Suma procentais nuo kelionės kainos

daugiau kaip 42 dienos iki išvykimo

Turistui negrąžinamas administracinis mokestis (60 EUR asmeniui) už kelionės užsakymo sukūrimą ir aptarnavimą

nuo 42 iki 30 dienų iki išvykimo

50%

nuo 29 iki 15 dienų iki išvykimo

80%

likus 14 ir mažiau dienų iki išvykimo

100%


Turistui pareikalavus, kelionių organizatorius privalo pateikti dėl tokio atsisakymo patirtų nuostolių pagrindimą, išskyrus administravimo mokestį.
Turistui atsisakius kelionės, vykdomos reguliariuoju skrydžiu, skrydžio bilietų kaina nėra grąžinama.

2.3.  Jeigu turistas atsisako sutarties dėl su juo susijusių aplinkybių, kurių jis negali kontroliuoti ir kurių sutarties sudarymo metu negalėjo protingai numatyti (pvz., dėl sveikatos būklės, mirties ir pan.), kelionių organizatorius turi teisę reikalauti atlyginti patirtus tiesioginius nuostolius, padarytus dėl tokio atsisakymo, išskyrus atvejus, kai sutarties atsisakoma dėl nenugalimos jėgos aplinkybių. Turistas privalo kuo greičiau po šiame punkte nurodytų aplinkybių atsiradimo informuoti kelionių organizatorių apie sutarties atsisakymą ir pateikti tokio atsisakymo priežastį patvirtinančius dokumentus. Šalys susitaria ir sutinka, kad nuostolių dydis dėl turisto sutarties atsisakymo nustatomas pagal šios Sutarties 2.2 punkte pateiktą lentelę. Turistui pareikalavus, kelionių organizatorius privalo pateikti dėl tokio atsisakymo patirtų nuostolių pagrindimą, išskyrus administravimo mokestį.
Turistui atsisakius kelionės, vykdomos reguliariuoju skrydžiu, skrydžio bilietų kaina nėra grąžinama.

2.4.  Kelionių organizatorius turi teisę atsisakyti sutarties tik dėl svarbių priežasčių, apie kurias jis nedelsdamas informuoja turistą.
2.5. Jeigu kelionių organizatorius atsisako sutarties dėl aplinkybių, už kurias turistas neatsako, jis privalo pasiūlyti turistui naują tokios pat ar geresnės kokybės kelionę (alternatyvią kelionę). Jeigu dėl pagrįstų priežasčių nėra galimybės pasiūlyti alternatyvią kelionę arba turistas pasiūlytos naujos kelionės atsisako, jis turi teisę reikalauti, kad jam būtų grąžinti už neįvykusią kelionę sumokėti pinigai. 
2.6. Turistas, atsisakęs sutarties dėl aplinkybių, už kurias atsako kelionių organizatorius ar asmuo, kurio pagalba kelionių organizatorius naudojasi, arba dėl su turistu nesusijusių aplinkybių, kurių jis negali kontroliuoti ir kurių sutarties sudarymo metu negalėjo protingai numatyti, turi teisę reikalauti, kad jam būtų grąžinti už kelionę sumokėti pinigai arba jo sutikimu kompensuota kitu būdu. 

2.7. Kelionių organizatorius, atsisakęs sutarties, privalo organizuoti kelionę iš naujo arba grąžinti turistui pinigus už kelionę bei atlyginti turistui turtinę žalą. Žala neatlyginama, kai sutarties atsisakoma dėl 1.1.2. punkto aplinkybių arba nenugalimos jėgos.
2.8. Kai, nutraukus sutartį, kelionių organizatoriui, kelionių agentūrai ar kelionių agentui atsiranda pareiga grąžinti turistui visus ar dalį už kelionę sumokėtų pinigų, pinigai turi būti grąžinti į turisto nurodytą sąskaitą per 10 darbo dienų nuo sutarties nutraukimo.

3. SUTARTIES SĄLYGŲ PAKEITIMAS
 

3.1.  Kelionių organizatorius dėl svarbių priežasčių, apie kurias jis nedelsdamas informuoja turistą, turi teisę pakeisti atitinkamą sutarties sąlygą. Turistas tokiu atveju gali atsisakyti keisti sutartį.
3.2.   Kelionių organizatorius dėl svarbių priežasčių, apie kurias jis nedelsdamas informuoja turistą, turi teisę pakeisti sutarties sąlygą. Turistas tokiu atveju gali atsisakyti keisti sutartį tik tada, kai toks pakeitimas turistui padarytų esminę žalą.

3.3. Kelionių organizatorius turi teisę likus iki kelionės pradžios ne mažiau kaip 20 dienų, padidinti kelionės kainą dėl to, kad pasikeičia vežimo išlaidos, įskaitant išlaidas degalams, privalomiems mokesčiams ar atitinkamų valiutų keitimui, taip pat pasikeitus valiutos keitimo kursams, taikomiems kelionei. Kelionių organizatorius nurodo, kodėl padidėjo kaina ir kaip buvo apskaičiuotas kainos padidėjimas. Turistas turi teisę atsisakyti kainos didinimo. Jeigu likus mažiau kaip 20 dienų prieš išvykimą paaiškėja, kad kelionių organizatorius turi padidinti kelionės kainą, jis nedelsdamas apie tai informuoja turistą, nurodydamas kainos padidėjimo priežastį ir naujos kainos apskaičiavimo tvarką. Turistas turi teisę atsisakyti tokio kainos didinimo arba sudaryti atitinkamą sutarties pakeitimą. Turistas privalo kaip įmanoma greičiau informuoti kelionių organizatorių apie savo sprendimą.
3.4. Jeigu turistas atsisako keisti sutarties sąlygas 3.1-3.3 punktų atvejais, kelionių organizatorius įgyja teisę atsisakyti sutarties. Tokiu atveju turistas turi teisę reikalauti grąžinti už kelionę sumokėtus pinigus arba, jei kelionė iš dalies jau įvyko, kompensuoti proporcingą jų dalį. Jei kelionių organizatorius atsisako sutarties po to, kai turistas atsisako keisti sutarties sąlygas 3.1-3.2 punktų atvejais, tai atitinkamai taikomas šios sutarties 2.7 punktas. 

4. SUTARTIES ŠALIŲ PASIKEITIMAS
 
4.1. Bet kuris šios sutarties turistas turi teisę, likus iki kelionės pradžios ne mažiau kaip 14 dienų perleisti savo teisę į kelionę trečiajam (kelionę perimančiam) asmeniui, kuris vykdys visas sutarties sąlygas. 
4.2. Tais atvejais, kai toks perleidimas prieštarauja asmens, kurio pagalba kelionių organizatorius naudojasi, taisyklėms (t.y. jei per laiką, likusį iki kelionės pradžios jau neleidžiama užsakyti vietos transporto priemonėje, viešbutyje ir (ar) gauti vizos naujo asmens vardu), turistui turi būti pateiktos šios taisyklės. 
4.3. Toks perleidimas turi būti įformintas sutartimi, atitinkančia Civilinio kodekso reikalavimus, su trečiuoju (kelionę perimančiu) asmeniu, o kelionę perimantis asmuo, sudaręs sutartį, ar turistas, perleidęs kelionę, apie tai raštu privalo pranešti kelionių organizatoriui ir perduoti informaciją bei dokumentus, reikalingus sklandžiai įvykdyti šią sutartį kelionę perėmusio asmens atžvilgiu. Teisę į kelionę perleidžiantis turistas ir trečiasis (kelionę perimantis) asmuo, perėmęs kelionę, atsako solidariai kelionės organizatoriui už kelionės kainos ir išlaidų, susijusių su teisės į kelionę perleidimu, sumokėjimą. Šalys susitaria ir sutinka, kad kelionės perleidimo išlaidos sudaro ne mažiau kaip 50 Eur asmeniui, jeigu šis perleidimas yra įmanomas. Turistui pareikalavus, kelionių organizatorius privalo pateikti dėl sutarties šalių pasikeitimo turėtų papildomų išlaidų paskaičiavimą. Jeigu kelionės perleidimas yra neįmanomas dėl 4.2. punkte minėtų ar kitų priežasčių, turistas turi teisę nutraukti sutartį, sumokėdamas 2.2. punkte nurodytą nutraukimo mokestį.
4.4. Sutarties 4.1. – 4.3. punktuose nurodyti kelionės perleidimo terminai ir išlaidos netaikomi pažintinėms kelionėms lėktuvu bei egzotiškoms pažintinėms kelionėms. Turistas, įsigijęs pažintinę kelionę lėktuvu, turi teisę, likus iki kelionės pradžios ne mažiau kaip 28 dienoms, o įsigijus egzotišką pažintinę kelionę, likus iki kelionės pradžios ne mažiau kaip 42 dienoms, perleisti savo teisę į kelionę trečiajam asmeniui, kuris vykdys visas sutarties sąlygas. Šalys susitaria ir sutinka, kad pažintinės kelionės lėktuvu bei egzotiškos pažintinės kelionės perleidimo išlaidos sudaro ne mažiau kaip 60 Eur asmeniui, jeigu šis perleidimas yra įmanomas. Iki pažintinės kelionės lėktuvu ar egzotiškos pažintinės kelionės pradžios likus mažiau dienų nei nurodyta šiame punkte, sutarties šalių pasikeitimas yra galimas tik tada kai tai yra įmanoma pagal oro vežėjo taisykles, tokiu atveju turistas privalo sumokėti oro vežėjo nustatyto dydžio mokestį už keleivio duomenų (vardo, pavardės ir kt.) keitimą. 

4.5. Jeigu turistas vyksta į kelionę reguliariuoju skrydžiu ir nori perleisti kelionę trečiajam asmeniui, turistas privalo sumokėti oro vežėjo nustatyto dydžio mokestį už keleivio duomenų (vardo, pavardės ir kt.) keitimą (kai yra įmanoma perleisti skrydžio bilietus trečiajam asmeniui pagal oro vežėjo taisykles).


5. KELIONĖS KEITIMAS

5.1. Turistas, įsigijęs poilsinę kelionę lėktuvu, turi galimybę iki kelionės pradžios likus ne mažiau kaip 14 dienų, pakeisti kelionės datą, trukmę, viešbutį ir/ar kambario tipą. Šiuo atveju taikomi žemiau nurodyti kelionės keitimo mokesčiai:

Kelionės keitimo laikas

Kelionės keitimo mokestis (asmeniui)

likus ne mažiau kaip 21 dienai iki išvykimo

40 Eur

likus ne mažiau kaip 14 dienų iki išvykimo

60 Eur


Kelionės krypties keisti negalima. Kelionės sezono keisti negalima.

5.2. Rezervuojant poilsio kelionę lėktuvu užsisakius papildomą paslaugą „Auksinė galimybė keisti kelionę“, turistas turi galimybę vieną kartą keisti kelionės datą, trukmę, viešbutį, kambario tipą ir/ar kelionės kryptį likus ne mažiau kaip 14 dienų iki išvykimo. Rezervuojant egzotišką poilsio kelionę lėktuvu ar slidinėjimo kelionę lėktuvu ir užsisakius papildomą paslaugą „Auksinė galimybė keisti kelionę“ turistas turi galimybę vieną kartą keisti kelionės datą, trukmę, viešbutį, kambario tipą ir/ar maršrutą nemokamai, bet ne vėliau nei likus 30 dienų iki išvykimo. Tokiu atveju taikomas 15 Eur asmeniui kelionės keitimo mokestis.

5.3. Keičiant kelionės datą, trukmę, viešbutį, kambario tipą ir/arba kryptį pagal 5.1.-5.2. punktus, kelionės kaina perskaičiuojama pagal keitimo dieną galiojančias kainas ir sąlygas.

5.4. Sutarties 5.1 punkte nurodytos kelionės keitimo sąlygos netaikomos egzotiškoms poilsio kelionėms lėktuvu ir slidinėjimo kelionėms lėktuvu, o 5.1. ir 5.2 punktuose nurodytos kelionės keitimo sąlygos netaikomos pažintinėms kelionėms autobusu ir lėktuvu, savaitgalio kelionėms bei pažintinėms egzotiškoms kelionėms. 

5.5. Kelionės keitimas pagal 5.1.-5.2. punktus galimas tik tuo atveju, jei tai yra įmanoma, t.y. galimos kitos datos/trukmės/viešbučiai, yra laisvų vietų skrydžiose ir pan. Keliaujančių asmenų skaičius bei keliaujantys asmenys (jų vardai ir pavardės) negali būti keičiami.

5.6. Įsigijus 5.2. punkte nurodytą paslaugą ir nepasinaudojus auksine galimybe keisti kelionę, paslaugos kaina nėra grąžinama. Tikslios informacijos apie paslaugas teiraukitės mūsų konsultantų arba ieškokite www.novaturas.lt.


6. ATSAKOMYBĖ UŽ NETINKAMĄ SUTARTIES VYKDYMĄ 

6.1. Jeigu sutartis nėra vykdoma pagal turisto protingus lūkesčius, kurių pagal sutarties sąlygas ir teikiamų paslaugų pobūdį turistas galėjo turėti, kelionių organizatorius privalo atlyginti turistui nuostolius. Kelionių organizatorius ar asmuo, kurio pagalba kelionių organizatorius naudojasi, neatsako už netinkamą sutarties vykdymą, jeigu:
6.1.1. dėl netinkamo sutarties įvykdymo kaltas turistas (1.3.1-1.3.2 punktų sąlygų nevykdymas ir kt. priežastys);
6.1.2. už netinkamą sutarties vykdymą, kurio kelionių organizatorius nenumatė ir negalėjo numatyti, atsako trečiasis asmuo, nesusijęs su šia sutartimi;
6.1.3. sutartis netinkamai vykdoma dėl nenugalimos jėgos arba dėl įvykio, kurio kelionių organizatorius ar asmuo, kurio pagalba kelionių organizatorius naudojosi, atsižvelgiant į visą įmanomą jų apdairumą, nenumatė ir negalėjo numatyti.
6.2. Jeigu sutartis vykdoma ne pagal turisto lūkesčius, kelionių organizatorius, atsižvelgdamas į konkrečias aplinkybes, privalo teikti turistui visokeriopą pagalbą ir paramą. Jeigu priežastis, dėl kurios sutartis nėra tinkamai vykdoma susijusi su pačiu turistu, kelionių organizatorius turi teikti turistui tokią pagalbą ir paramą, kurios, remiantis protingumo kriterijumi, gali būti reikalaujama iš kelionių organizatoriaus pagal sutartį. Šiuo atveju kelionių organizatoriaus išlaidas, susijusias su tokios pagalbos ir paramos teikimu turi atlyginti pats turistas. Jeigu už netinkamą sutarties vykdymą atsako kelionių organizatorius arba asmuo, kurio pagalba jis naudojasi, tai visas išlaidas, susijusias su papildomos pagalbos ir paramos teikimu turistui, apmoka pats kelionių organizatorius.
6.3. Jeigu prasidėjus kelionei ar jos metu paaiškėja, kad kelionių organizatorius negalės įvykdyti pagrindinės sutartų paslaugų dalies, jis privalo pasiūlyti turistui (ams) tinkamas alternatyvias paslaugas už tokią pačią kainą sutartyje nurodytam terminui bei kompensuoti turistui anksčiau pasiūlytų ir faktiškai suteiktų paslaugų kainos skirtumą. Jeigu kelionių organizatorius dėl pagrįstų priežasčių negali pasiūlyti alternatyvių paslaugų arba dėl protingų priežasčių turistas jų atsisakė, kelionių organizatorius turi užtikrinti turisto grąžinimą atgal arba nuvežimą į kitą vietovę, dėl kurios sutinka turistas, taip pat grąžinti turistui pinigus už nesuteiktas paslaugas.
6.4. Kelionių organizatorius neturi teisės riboti ar panaikinti savo civilinę atsakomybę už žalą, padarytą turistui, jeigu žala padaroma dėl kelionių organizatoriaus tyčios ar didelio neatsargumo.
6.5. Turistui padaryta turtinė ir neturtinė žala atlyginama Civilinio kodekso nustatyta tvarka.
6.6. Vežimui oru atitinkamai taikomos Konvencijos dėl tam tikrų taisyklių, susijusių su tarptautiniais vežimais oru, unifikavimo pasirašytos Varšuvoje 1929 m. spalio 12 d., 1955 m. Hagos Protokolo apie Konvencijos dėl tam tikrų taisyklių, susijusių su tarptautiniais vežimais oru, unifikavimo pasirašytos Varšuvoje 1929 m. spalio 12 d., pakeitimą, Konvencijos, dėl tam tikrų tarptautinio vežimo oru taisyklių suvienodinimo, pasirašytos 1999 m. gegužės 28 d. Monrealyje nuostatos, apribojančios Vežėjo atsakomybę ir EC 889/2002 reglamentas, papildantis Europos Tarybos reglamentą EC 2027/97 dėl Vežėjo atsakomybės aviacinių įvykių atveju. Ši Konvencija nustato ir daugelyje atvejų apriboja vežėjo atsakomybę asmens mirties arba sužeidimo atveju, taip pat praradus, sugadinus ar pavėlavus atvežti bagažą.

7. BENDROSIOS SĄLYGOS
 

7.1. Turisto teises gina Civilinis kodeksas, Vartotojų teisių apsaugos įstatymas, Reklamos įstatymas, Turizmo įstatymas bei kiti įstatymai ir poįstatyminiai teisės aktai bei ši sutartis.

7.2. Kelionės metu kilus konfliktui ar atsiradus nepasitenkinimui dėl šios sutarties netinkamo vykdymo ar neįvykdymo, pretenzijos nedelsiant turi būti pareiškiamos kelionių organizatoriaus atstovui arba kelionių vadovui, o jei šių nėra, – kelionių organizatoriui. Pretenzijos dėl nesprendžiamų ar netinkamai sprendžiamų problemų turi būti pareikštos raštu. Nepavykus konflikto išspręsti, pretenzijas kelionių organizatoriui galima pareikšti raštu per 15 darbo dienų nuo kelionės pabaigos; kelionių organizatorius privalo raštu atsakyti į pretenzijas per 15 darbo dienų nuo pretenzijų gavimo dienos. Ginčai sprendžiami derybų keliu, o nepavykus susitarti - Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. 

7.3. Ginčus dėl sutarties netinkamo vykdymo ar nevykdymo ikiteismine tvarka nagrinėja Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo nustatyta tvarka.

7.4. Po šios sutarties pasirašymo, sutarties sąlygų esminiai pakeitimai (pagrindinė sutartų paslaugų dalis ir kaina) galimi tik abiejų šalių rašytiniu susitarimu.
7.5. Turizmo paslaugų teikėjų (kelionių organizatoriaus, kelionių agentūros ar agento) nemokumo ar bankroto atveju dėl grįžimo išlaidų apmokėjimo ar įmokėtų pinigų grąžinimo turistas gali kreiptis į Valstybinį turizmo departamentą pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintas turizmo paslaugų teikėjų prievolių įvykdymo užtikrinimo draudimo taisykles.
7.6. Sutartis sudaryta dviem egzemplioriais - po vieną kelionių organizatoriui ir  turistui (-ams). Visi egzemplioriai turi vienodą juridinę galią.

 
Sutarties pasirašymas dar negarantuoja, jog turisto pasirinktam viešbučiui bus patvirtinta rezervacija. Nepatvirtinus rezervacijos turistui bus pranešta atskiru pranešimu. Nepatvirtinus rezervacijos, pasirašyta sutartis, dėl apgyvendinimo konkrečiame viešbutyje, netenka galios. Turistas turi teisę pasirinkti alternatyvų kelionės variantą sudarydamas naują sutartį su kelionių organizatoriumi. Turistui atsisakius sudaryti naują sutartį, kelionių organizatorius turi grąžinti turistui įmokėtus pinigus už netekusią galios sudarytą sutartį.
Užsienio valstybių, neturinčių bevizio režimo susitarimo su Lietuvos Respublika, piliečiams, įsigijusiems turistinę kelionę, kai išvykimas/grįžimas iš/į Lietuvą, būtina daugkartinė (Šengeno arba nacionalinė) viza, galiojanti ne trumpiau kaip kelionės laiklotarpiu (išsami informacija yra skelbiama interneto svetainėje www.migracija.lt).
 
Šios Turizmo paslaugų teikimo sutarties nuostatos privalomos kelionių organizatoriui ir visiems turistams. Turistas patvirtina, kad nuodugniai susipažino su pateikta sutartimi ir suprato visas jos nuostatas bei informavo kitus turistus - naudos gavėjus, kad turistinė kelionė yra  organizuojama tik pagal šioje sutartyje nurodytas sąlygas ir visi  turistai privalo vykdyti visas sutarties sąlygas.
 
Turistas patvirtina, kad jis prieš pasirašydamas šią sutartį gavo (katalogą, programą ar kitą kelionę aprašančią medžiagą/nuorodą į elektroninį dokumentą), kurioje išdėstyta visa su kelione susijusi informacija: informacija apie  apgyvendinimą bei transporto priemones, kelionėje teikiamas paslaugas, kelionės maršrutą, išvykimo ir grįžimo vietą, laiką, lankomas vietas, jų epidemiologinę būklę, imunoprofilaktikos reikalavimus, valiutų  keitimą, valstybių sienų perėjimo, vizų gavimą tvarką, daiktų įvežimo apribojimus, informaciją, leisiančią tiesiogiai susisiekti su vaiku ar atsakingu asmeniu vaiko buvimo vietoje (jei į kelionę nepilnamečiai vyksta vieni), kelionių organizatoriaus ar agentūros atstovu, jo telefoną ir kitus kontaktinius duomenis; gavo raštu informaciją apie skrydį vykdančio oro vežėjo keleivių ir bagažo vežimo pagrindines sąlygas (jei perka kelionę lėktuvu); buvo informuotas apie galimybę sudaryti draudimo sutartis (medicininių išlaidų, neįvykusios kelionės rizikos, nelaimingų atsitikimų ir/ar kitas) ir susipažino su draudimo taisyklėmis. Taip pat yra informuotas apie kelionių organizatoriaus interneto svetainę www.novaturas.lt, kurioje yra pateikta su kelione susijusi informacija. Turistas patvirtina, jog tokį informacijos pateikimą jis laiko tinkamu ir priimtinu.

Sutinku, jog mano pateikti asmens duomenys būtų naudojami NOVATURO rinkodaros tikslais 


TURIZMO PASLAUGŲ TEIKIMO SUTARTIES IŠANKSTINIO PIRKIMO AKCIJOS SĄLYGOS

(2017-2018 m. žiemos poilsio/slidinėjimo kelionėms, galioja iki 2017-07-31)

 
1.        Užsisakę kelionę iš anksto:

1.1.   Suteiksime mažiausios kainos garantiją*;

1.2.   Dovanosime „auksinę galimybę keisti kelionę“ kiekvienam asmeniui, užsisakiusiam poilsio ir / ar slidinėjimo kelionę lėktuvu akcijos metu (dovanos vertė 15 Eur/asm.)**;

1.3.   Rinksitės iš plačiausios kurortų, kelionės datų, trukmės, viešbučių ir kambarių pasiūlos;

1.4.   Pradinė įmoka poilsio, egzotiško poilsio ir/ar slidinėjimo kelionėms lėktuvu tik 50 Eur asmeniui. 

1.5.   Pirmiesiems užsisakiusiems slidinėjimo kelionę, slidinėjimo įrangą gabensime nemokamai (įrangos kiekis ribotas), jei šią paslaugą užsisakysite, rezervuodami kelionę***. 

2.        Akcijos galiojimo terminas

2.1.   Didžiausios išankstinių pirkimų nuolaidos ir geriausios sąlygos taikomos žiemos kelionėms, įsigytoms iki 2017 m. liepos 31 d. (imtinai). 

3.        Išankstinio pirkimo akcijos sąlygos:

3.1.   Išankstinio pirkimo sąlygos taikomos už poilsio, egzotiško poilsio ir/ar slidinėjimo kelionę iškart sumokėjus 50 Eur asmeniui (vaikui ir/ar suaugusiam) administracinį mokestį už užsakymo sukūrimą ir aptarnavimą, kuris įeina į bendrą kelionės kainą. Jei klientas kelionės atsisako, jo sumokėtas administracinis mokestis laikomas atlyginimu kelionių organizatoriui už kelionės užsakymo sukūrimą ir aptarnavimą ir turistui nėra grąžinamas turizmo paslaugų teikimo sutarties 2.2-2.3 punktuose nurodytais atvejais. Likusi kainos dalis už poilsio kelionę turi būti sumokėta likus 21 dienai iki išvykimo/ už slidinėjimo kelionę – likus 30 dienų iki išvykimo/ už egzotiško poilsio kelionę – likus 42 dienoms iki išvykimo. Jei iki poilsio kelionės pradžios liko mažiau kaip 21 diena / iki slidinėjimo kelionės pradžios liko mažiau kaip 30 dienų / iki egzotiško poilsio kelionės pradžios liko mažiau kaip 42 dienos, visa kelionės kaina turi būti sumokėta iš karto, t.y. Turizmo paslaugų teikimo sutarties pasirašymo (sudarymo) dieną.

3.2.   Išankstinio pirkimo akcijos sąlygos nebetaikomos, jei pasibaigus išankstinio pirkimo akcijos galiojimo laikotarpiui keičiama kelionė ar atitinkama turizmo paslaugų teikimo sutarties sąlyga.

3.3.   Išankstinių pardavimų metu kainos gali būti keičiamos. Jei bus keičiamos kainos, jas keisime naktimis, todėl pateiktas kainų pasiūlymas galioja tik pateikimo dieną.  

4.        *Mažiausios kainos garantija

4.1.   Garantuojame, kad pasinaudoję išankstinio pirkimo akcijos sąlygomis, poilsio ir/ar slidinėjimo kelionę lėktuvu įsigysite už geriausią NOVATURO siūlomą kainą. Mes įsipareigojame grąžinti kainos skirtumą, jeigu pasirinktą kelionę sezono metu NOVATURAS siūlytų už mažesnę kainą nei išankstinio pirkimo metu.

4.2.   Mažiausios kainos garantijos sąlygos:

4.2.1.   sutampa kelionės kryptis, laikas, trukmė, viešbutis, kambario ir maitinimo tipas bei kitos kelionės sąlygos;

4.2.2.   mažiausios kainos garantija galioja tik iki 2017 liepos 31 d. įsigytoms poilsinėms ir/ar slidinėjimo kelionėms lėktuvu, aprašytoms NOVATURO kataloguose „Žiema 2017 - 2018“ ir www.novaturas.lt;

4.2.3.   mažiausios kainos garantija nebetaikoma esant bet kokiems kelionės sutarties sąlygų keitimams;

4.2.4.   mažiausios kainos garantija galioja NOVATURO pasiūloje nurodytoms kainoms. 

5.        **Auksinė galimybė keisti kelionę

5.1.   Turistas, įsigijęs poilsio kelionę lėktuvu į Egiptą, Kanarų salas, Madeirą, Jungtinius Arabų Emyratus akcijos metu, vieną kartą gali keisti kelionės datą, trukmę, viešbutį, kambario tipą ir/ar maršrutą nemokamai, bet ne vėliau nei likus 14 dienų iki išvykimo.

5.2.    Turistas, įsigijęs  egzotišką poilsio kelionę lėktuvu į Vietnamą, Tailandą, Maldyvus, Šri Lanką, Indiją ar slidinėjimo kelionę lėktuvu į Italiją, Prancūziją, Andorą akcijos metu, vieną kartą gali keisti kelionės datą, trukmę, viešbutį, kambario tipą ir/ar maršrutą nemokamai, bet ne vėliau nei likus 30 dienų iki išvykimo.

5.3.   Keičiant kelionę kelionės kaina perskaičiuojama pagal keitimo dieną galiojančias kainas ir sąlygas.

5.4.   Keliaujančių asmenų skaičiaus bei asmenų vardų ir pavardžių keisti negalima.

5.5.   Keisti kelionę galima tik į kitą poilsio, egzotiško poilsio ar slidinėjimo kelionę lėktuvu, aprašytą NOVATURO kataloguose „Žiema 2017 – 2018“ ir www.novaturas.lt. 

5.6.   Paslauga netaikoma pažintinėms kelionėms lėktuvu ir autobusu, taip pat savaitgalio kelionėms. 

6.        ***Slidinėjimo įrangos gabenimo sąlygos

6.1.   Iki 2017 liepos 31 d. įsigijusiems slidinėjimo keliones, slidinėjimo įrangą (1 komplektas slidžių ir/ar snieglenčių) gabename nemokamai;

6.2.   Nemokamo slidinėjimo įrangos gabenimo paslaugą BŪTINA užsisakyti atliekant kelionės rezervaciją;

6.3.   Slidinėjimo įrangos gabenimo paslaugos užsakymas po kelionės rezervacijos atlikimo bus tvirtinamas už papildomą mokestį pagal galiojančius paslaugos įkainius, jei šiai paslaugai ribojamų vietų skaičius lėktuve nebus viršytas;

6.4.   Nepriklausomai nuo to, ar slidinėjimo įranga gabenama nemokamai, ar už mokestį, pagal oro vežėjo taisykles skrydžiuose į / iš Bergamą (BGY, slidinėjimas Italijoje), Lioną (LYS, slidinėjimas Prancūzijoje) ir Barseloną (ALV, slidinėjimas Andoroje) gali būti tik ribotas slidinėjimo įrangos (slidžių ir/ar snieglenčių komplektų) kiekis. Dėl šios priežasties būtinas išankstinis oro vežėjo sutikimas dėl įrangos vežimo. Nesant sutikimo, oro vežėjas gali atsisakyti vežti slidinėjimo įrangą. 

7.        Bendros nuostatos 

7.1.   Šios akcijos sąlygos yra specialiosios turizmo paslaugų teikimo sutarties sąlygų atžvilgiu. Turizmo paslaugų teikimo sutarties nuostatos taikomos ta apimtimi, kiek šalių tarpusavio teisinių santykių nereguliuoja akcijos sąlygos.

7.2.   Šios išankstinio pirkimo akcijos sąlygos taikomos tik iki 2017 m. liepos 31 d. (imtinai) įsigytoms NOVATURO poilsio, egzotiško poilsio ir/ar slidinėjimo 2017-2018 m. žiemos sezono kelionėms. 

Šios išankstinių pardavimo akcijos sąlygos privalomos kelionių organizatoriui ir visiems turistams. Turistas patvirtina, kad nuodugniai susipažino su pateiktomis akcijos sąlygomis ir jas suprato bei informavo kitus turistus - naudos gavėjus apie akcijos sąlygas.

 

AB „Novaturas“
Įmonės kodas: 135567698
Adresas: Mickevičiaus g. 27, Kaunas
Telefonas: +370-37-321264
Faksas: +370-37-321130
El.paštas: info@novaturas.lt
https://www.novaturas.lt
Sutinku su visomis šios sutarties salygomis:

 

UP
Užklausa

Išrinksime atostogų kelionę už tave!

Kad išrinktume tau tinkamiausią atostogų pasiūlymą, nepamiršk paminėti: kelionės datos, trukmės, žmonių skaičiaus, kelionės krypties, biudžeto asmeniui ir kt.

Siųsti